سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی ترجمه مقاله مدیریتی حسرت پس خرید دانلود رایگان مقالات journal consumer marketing دانلود رایگان مقاله self gifting guilt an examination self gifting motivations post purchase regret دانلود مقاله دانلود مقاله isi احساس گناه پس خرید صفات مصرف کننده مدل سازی amos مدیریت مقالات isi ترجمه شده مقاله isi مدیریت اقتصاد بررسی انگیزه حسرت پس خرید مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله نگرش لذت باورانه خرید ناراحتی پس خرید word self gifting guilt an examination self gifting motivations post purchase احساس گناه پس خرید اقتصاد بررسی انگیزه حسرت پس خرید پشیمانی پس خرید تاسف بعد خرید ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله بررسی انگیزه حسرت پس خرید ترجمه مقاله مدیریت ترجمه مقاله مدیریت آموزشی ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک ترجمه مقاله مدیریت تحول ترجمه مقاله مدیریت دانش ترجمه مقاله مدیریت رایگان ترجمه مقاله مدیریت ریسک ترجمه مقاله مدیریت زنجیره تامین

عنوان اصلی: Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret

ترجمه عنوان: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

موضوع: مدیریت - اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢١

چکیده

هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند. تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.

طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از ٣٠٧ خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.

یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.

محدودیت های تحقیق:

محدودیت عمده برای محدوده سنی ١٨تا۴۵ سال است که به این معنی است که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد.

اصالت و ارزش:

این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .

دانلود «ترجمه مقاله بررسی انگیزه و ...»

امتیاز

4.7 ستاره از 1508 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خریدبررسی انگیزه حسرت پس خرید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد