سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه خرید آنلاین

رفتار مشتری سایبری فاکتور کلیدی فروش فروشگاه آنلاین فضای سایبری محیط تجارت الکترونیکی مدلسازی ارزیابی شناختی مشتری مقالات ترجمه شده اقتصاد وفاداری word اطلاعات اقتصاد اقتصاد تجارت الکترونیک الکترونیک تجارت تجارت الکترونیک تجارت الکترونیکی ترجمه مقالات ترجمه مقاله تجارت الکترونیک ترجمه مقاله فاکتور تأثیر گذار ترجمه مقاله فاکتور تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاین خرید آنلاین خرید مشتری خرید مشتری زمینه خرید آنلاین دانلود پایان نامه دانلود رایگان مقاله identifying key factors affecting consumer purchase behavior an online shopping context ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله isi رشته اقتصاد تجارت الکترونیک رضایت مشتری دانلود مقالات دانلود مقاله دانلود مقاله isi اقتصاد تجارت الکترونیک ترجمه فارسی دانلود مقاله isi بررسی رفتار مشتری خرید آنلاین دانلود مقاله isi رشته اقتصاد تعهد تجارت الکترونیکی خرید آنلاین دانلود مقاله isi فاکتور کلیدی تأثیر گذار روی رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاین دانلود مقاله isi محیط تجارت الکترونیکی مبتنی اینترنت رفتار خرید مشتری

عنوان اصلی: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context

ترجمه عنوان: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین

موضوع: اقتصاد- تجارت الکترونیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٨

چکیده

از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه آنلاین با ۶٠٢ مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.

واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری

مقدمه

محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller ١٩٩٨;Kolesar ,Galbraith ٢٠٠٠). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe ١٩٩٧). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

دانلود «ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 230 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
فاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاینفاکتورهای تأثیر گذار رفتار خرید مشتری زمینه خرید آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد