سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری

دانلود مقاله isi رضایت مشتری خرید اینترنتی دانلود مقاله isi قصد خرید دوباره خرید اینترنتی دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله آماده فناوری اطلاعات دانلود مقاله ترجمه شده دانلود مقاله عوامل موثر ارزش خرید اینترنتی خرید مجدد مشتری رضایت مشتری فناوری اطلاعات قصد خرید دوباره کامپیوتر کیفیت اطلاعات کیفیت خدمات کیفیت سیستم word ارزش خوشایندی خرید ارزش سودمندی خرید اقتصاد بازار یابی ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله عوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتری ترجمه مقاله فناوری اطلاعات خرید اینترنتی دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله factors influencing internet shopping value customer repurchase intention فرمت word دانلود رایگان مقاله electronic commerce research applications ترجمه دانلود رایگان مقاله factors influencing internet shopping value customer repurchase intention دانلود مقاله electronic commerce research applications عوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتری دانلود مقاله isi الزویر رشته اقتصاد فناوری اطلاعات ترجمه فارسی دانلود مقاله isi رشته فناوری اطلاعات کامپیوتر ترجمه فارسی

عنوان اصلی: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention

ترجمه عنوان: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری

موضوع: اقتصاد - فناوری اطلاعات و کامپیوتر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ۴٢

چکیده

در این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی پرداخته شده. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات ٢٩٣ نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.

واژه های کلیدی

خرید اینترنتی، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش سودمندی خرید، ارزش خوشایندی خرید، قصد خرید دوباره

مقدمه

بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. ٢٠٠٩ تجارت خرید اینترنتی کره به مبلغ ۶۵ میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی توسعه و همکاری OECD)، که ۵.٩۵ درصد تولید ناخالص داخلی کره GDP را ازان خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون الکترونیک (۵.٧١%) و اتومبیل (۴.٩٣.۵%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند

دانلود «ترجمه مقاله عوامل موثر بر ...»

امتیاز

4.9 ستاره از 1606 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
عوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتریعوامل موثر ارزش خرید اینترنتی قصد خرید دوباره مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد