سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

دانلود رایگان مقاله role electronic trust online retailing re examination commitment trust theory ترجمه فارسی دانلود مقالات ترجمه شده کامپیوتر دانلود مقاله دانلود مقاله isi کامپیوتر فناوری الکترونیک خرده فروشی آنلاین دانلود مقاله انگلیسی همراه ترجمه دانلود مقاله فناوری اطلاعات مدل گسترش یافته ctt دانلود مقاله کامپیوتر فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات کامپیوتر کامپیوتر مدل ctt مدل سازی ریاضی مدیریت امانی مدیریت امانی الکترونیک مفهوم خرده فروشی آنلاین مقالات isi ترجمه شده مقالات انگلیسی رشته کامپیوتر ترجمه فارسی مقالات انگلیسی کامپیوتر ترجمه مقالات انگلیسی کامپیوتر ترجمه فارسی مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر مقالات ترجمه شده کامپیوتر مقالات کامپیوتر ترجمه مقاله مقاله فناوری اطلاعات کامپیوتر نقش مدیریت امانی نقش مدیریت امانی الکترونیک خرده فروشی آنلاین word ctt lrhgi مدیریت کردن روابط مشتری خرده فروشی آنلاین role electronic trust online retailing الکترونیک الکترونیک خرده فروشی آنلاین انحصاری انحصاری تجارت الکترونیک خرده فروشی مدل سازی ریاضی تاثیر اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلاین تجارت آنلاین تجارت الکترونیک ترجمه مقالات ترجمه مقالات ieee ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات تخصصی کامپیوتر ترجمه مقالات علمی ترجمه مقالات کامپیوتر ترجمه مقالات کامپیوتری ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلاین خرده فروشی خرده فروشی آنلاین خرده فروشی انلاین دانلود

عنوان اصلی: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory

ترجمه عنوان: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین

موضوع: فناوری اطلاعات و کامپیوتر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٨

چکیده

هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.

طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد ۶۵١ نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.

یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.

محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است.

اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.

کلیدواژه: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی

دانلود «ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی ...»

امتیاز

4.8 ستاره از 960 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلایننقش مدیریت امانی اعتماد الکترونیک خرده فروشی آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد