سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

اعتماد اعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا اقتصاد ایالات متحده تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک آمریکا ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده ترجمه مقاله اقتصادی تعاملات اقتصادی چین دانلود ترجمه مقاله consumer trust e commerce united states singapore china دانلود مقاله isi رشته اقتصاد اعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک دانلود مقاله اعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا سنگاپور چین دانلود مقاله الزویر اقتصاد جلب اعتماد مشتری تجارت الکترونیک سنگاپور سنگاپور چین مصرف کننده مقالات isi ترجمه شده مقاله isi تجارت الکترونیک رضایت مشتری مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد ppt

عنوان اصلی: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China

ترجمه عنوان: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٣٢

چکیده

این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.

کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین

مقدمه

اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند. از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد، از قبیل امنیت و خصوصی بودن. هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند. ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا، دارد. به منظور کاهش موانع، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند.

اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای دلایل ذیل می باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل مؤثر در اعتماد قادر می سازد. درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن

دانلود «ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده ...»

امتیاز

4.1 ستاره از 276 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
اعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چیناعتماد مصرف کننده تجارت الکترونیک آمریکا ، سنگاپور چین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد