سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات

مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله نحوه تبلیغات قیمت گذاری خرده فروشی مقاله نحوه قیمت گذاری خرده فروشی نوآوری نوآوری قیمت گذاری خرده فروشی هدف گذاری word innovations retail pricing promotions ارزش اقتصاد تبلیغ تبلیغ ارزش تبیلغات ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله تکنولوژی خرده فروشی تکنولوژی خرده فروشی خرده فروشی دانلود رایگان مقاله innovations retail pricing promotions ترجمه دانلود مقاله isi اقتصاد تکنولوژی خرده فروشی دانلود مقاله نوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغ این زمینه روش خرده فروشی قیمت گذاری مقالات isi ترجمه شده مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه

عنوان اصلی: Innovations in Retail Pricing and Promotions

ترجمه عنوان: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢۵

چکیده

خلاصه

خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.

کلیدواژه: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی

در سال ٢٠٠٨، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از ٩/٣ تریلیون دلار رسید که تقریبا ۴/١ تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا ٢٢٧ بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.

دانلود «ترجمه مقاله نوآوری در قیمت ...»

امتیاز

5 ستاره از 1044 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغاتنوآوری قیمت گذاری خرده فروشی تبلیغات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد