سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی

مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله انگلیسی بازاریابی ترجمه مقاله انگلیسی ترجمه درباره مدیریت بازاریابی صنعتی مقاله بازاریابی مقاله بازاریابی اسلامی یا im مقاله بازاریابی ترجمه مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله ترجمه شده بازاریابی مقاله مدیریت بازاریابی ترجمه word im islamic marketing islamic marketing mix the critical factors آنالیز فاکتوریل اقتصاد اقتصاد بازاریابی بازار یابی بازاریابی بازاریابی اسلامی بازاریابی ترکیبی اسلامی ترجمه مقاله اقتصاد اسلامی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله بازاریابی ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی ترکیب بازاریابی اسلامی دانلود رایگان مقاله islamic marketing mix critical factors ترجمه دانلود رایگان مقاله انگلیسی بازاریابی ترجمه دانلود رایگان مقاله انگلیسی ترجمه فارسی عمران دانلود رایگان مقاله بازاریابی ترجمه دانلود مقاله فاکتور تعیین کننده بازاریابی اسلامی فاکتور تعیین کننده مشتری مسلمان مشتریان مسلمان مقالات isi ترجمه شده مقاله isi رشته اقتصاد بازاریابی ترکیبی اسلامی مقاله آنالیز مشتری مسلمان مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده

عنوان اصلی: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS

ترجمه عنوان: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده

موضوع: اقتصاد - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۶

چکیده

بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل ٢٣ بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.

حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان

دانلود «ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی»

امتیاز

4.3 ستاره از 612 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامیبازاریابی ترکیبی اسلامی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد