سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی

al dakwah dakwah آموزش اسلامی ارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامی افکار انتقادی اسلامی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه فارسی مقاله انگلیسی علوم تربیتی دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات علوم تربیتی روش آموزش یادگیری علوم تربیتی مدرنیته مطالعات اسلامی مقاله ترجمه شده مقاله علوم تربیتی ترجمه فارسی word

عنوان اصلی: An assessment of teaching and learning methodology in Islamic studies

ترجمه عنوان: ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی.

موضوع: علوم تربیتی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١١

چکیده

طی قرن های گذشته، نقد هایی در رابطه با روش آموزش و یادگیری مطالعات اسلامی، خصوصا در رابطه با ناتوانی در واکنش موثر به چالش ها یی که با نیازهای کنونی در این جهان مدرن به ارمغان آورده شده ، انجام شده است . به عنوان دینی که توسط یک پنجم از جمعیت جهان پیروی میشود ، تدوین و بازسازی رویکرد و روش های مطالعات اسلامی به منظورحصول اطمینان از ارتباط مستمر خود و به عنوان پاسخ به خواسته های اعمال شده با جهانی شدن و ارائه شده توسط مدرنیته یک نیاز ضروری محسوب میشود . در اواخر دهه ١٩٧٠ ، دانشمندان اسلامی با جدیت تمام این ناتوانی را مورد قرا دادند و انبوهی از طرح های عملیاتی را برای مقابله با این ضعف پیشنهاد کردند . این مقاله به بررسی عناوین مختلفی می پردازد که توسط دانشمندان اسلامی در این بحث قرار گرفته و راهکارهایی را به منظور بهبود روش تدریس و یادگیری مطالعات اسلامی نشان می دهد.

کلیدواژه: Al-dakwah، افکار انتقادی اسلامی، آموزش اسلامی، مطالعات اسلامی، مدرنیته

مقدمه

بطور معمول ، مطالعات اسلامی باید قادر به پاسخگویی به چالش هایی باشد که توسط مدرنیته در سطح تئوری و کاربرد به ارمغان آورده شده است . بنابراین، آموزش و یادگیری مطالعات اسلامی باید به عنوان مسئله ای مربوط به مقابله با نیازهای رایج جهان مدرن در پرتو اصول قرآن و آل سنت توسعه یابد در واقع ، اسلام باید بخشی از جهان مدرن باشد و عمگام با عصر پیش رود . با وجود افتخارات و شکوه و عظمت تمدن اسلامی در گذشته ، رکود که توسط نوآوری ایده های جدید در سطح عملی پیش آمده ، باعث شده که اسلام را به عنوان موضوعی مرتبط با این جهان مدرن جلوه ندهد . مطالعات اسلامی باید به حفظ تمام اصول اسلام بپردازد و الهام بخش همه انسان ها در راه زندگی در این دنیای مدرن در همزیستی و صلح باشد . متاسفانه، وضعیت فعلی امت مسلمان نشان دهنده ناتوانی مطالعات اسلامی در رسیدگی به این چالش جامعی است که منجر به پیوند مسلمانان به دوران عقب ماندگی و رکود شده است . محققان شکست مطالعات اسلامی را مرتبط با ناتوانی آموزش اسلامی در پرورش تفکرات حیاتی دانش آموزانی میداند که منجر به توقف آموزش و پرورش اسلامی و در نهایت ناتوانی در مقابله با چالش های جهان معاصر میشود.

دانلود «ترجمه مقاله ارزیابی روش آموزش ...»

امتیاز

4 ستاره از 1859 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
ارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامیارزیابی روش آموزش یادگیری مطالعات اسلامی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد