سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت دانلود مقاله انگلیسی مورد بازاریابی ترجمه فعالیت بازاریابی مدیریت مدیریت ارتباط مشتری مقالات isi ترجمه شده مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله رشته مدیریت ارتباط مشتری مقاله نقشه استراتژی بازاریابی نقشه استراتژی بازاریابی یادگیری تقویتی یک نقشه استراتژی بازاریابی یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم word a new marketing strategy map for direct marketing a new marketing strategy map for direct markting استراتژی بازاریابی مستقیم استراتژی بازاریابی مستقیم چیست بازار یابی بازاریابی بازاریابی مستقیم ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله انگلیسی بازاریابی ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم تصمیم گیری متوالی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقالات حسابداری دانلود ترجمه مقاله new marketing strategy map for direct marketing دانلود رایگان مقالات مجله knowledge based systems ترجمه

عنوان اصلی: A new marketing strategy map for direct marketing

ترجمه عنوان: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.

موضوع: مدیریت - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٣

چکیده

بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود.

کلیدواژه: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی

مقدمه

بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند.

دانلود «ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 340 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیمنقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد