سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات کارکنان

تاثیر برندسازی داخلی تعهد کیفیت کارکنان خدمات ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات بازاریابی ترجمه مقالات فناوری اطلاعات ترجمه مقاله ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکنان ترجمه مقاله فناوری اطلاعات تعهد کیفیت تعهد کیفیت کارکنان خدمات دانلود ترجمه فارسی مقاله impact internal branding on service employee’s quality commitment – study on i t solution sector pakistan دانلود رایگان مقاله impact internal branding on service employee’s quality commitment – study on i t solution sector pakistan دانلود رایگان مقاله interdisciplinary journal contemporary research business دانلود مقاله isi تاثیر برندسازی داخلی تعهد کیفیت کارکنان خدمات مطالعه روی بخش راهکار فناوری اطلاعات دانلود مقاله isi رشته بازاریابی اقتصاد دانلود مقاله آماده فناوری اطلاعات دانلود مقاله بازاریابی دانلود مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات دانلود مقاله فناوری اطلاعات راهکار فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات کیفیت کارکنان کیفیت کارکنان خدمات مقاله تاثیر برندسازی داخلی تعهد کیفیت کارکنان خدمات مطالعه روی بخش راهکار فناوری اطلاعات پاکستان مقاله ترجمه شده word ارزش برند اصلی اقتصاد بازار یابی بازاریابی بخش راه کار فناوری اطلاعات بخش راه کار فناوری اطلاعات پاکستان برند برندسازی برندسازی داخلی

عنوان اصلی: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN

ترجمه عنوان: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان

موضوع: اقتصاد - بازاریابی - فناوری اطلاعات

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۴

چکیده

این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده از تکنیک های مختلف به منظور برقراری ارتباط با ارزش های برند اصلی و دادن وعده در داخل سازمان با هدف همتراز نمودن خدمات کارکنان با فرایند برندسازی است. از سوی دیگر، تعهد کیفیت شناسایی کارکنان بخش خدمات با کیفیت هدف گرایی سازمان می باشد. بررسی انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر این عوامل جمعینی قرار ندارند.

مقدمه

ما در عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد.

دانلود «ترجمه مقاله اثر نام تجاری ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 1610 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
اثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکناناثر نام تجاری داخلی تعهد کیفیت خدمات کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد