سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله وفاداری نام تجاری نام تجاری وفاداری نام تجاری word does image country آگاهی نام تجاری آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است ارزش ویژه نام تجاری اقتصاد ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است ترجمه مقاله اقتصادی تصویر ذهنی نام تجاری دانلود ترجمه مقاله does image country origin matter to brand equity دانلود مقاله isi اقتصاد برند تجاری دانلود مقاله isi اقتصاد ژورنال journal product brand management ترجمه دانلود مقاله isi تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا تشکیل ارزش ویژه نام تجاری دانلود مقاله isi رشته اقتصاد ارزش ویژه نام تجاری کشور مبدا مالزی مقالات isi ترجمه شده مقاله isi اقتصاد ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی مقاله اقتصاد ترجمه

عنوان اصلی: Does image of country-of-origin matter to brand equity

ترجمه عنوان: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٨

چکیده

هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.

طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.

یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.

کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.

اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.

کلیدواژه: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی

دانلود «ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی ...»

امتیاز

5 ستاره از 1760 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟آیا تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد