سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

دانلود رایگان مقالات انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی دانلود رایگان مقالات حسابداری دانلود رایگان مقالات لاتین حسابداری ترجمه دانلود مقالات انگلیسی حسابداری ترجمه دانلود مقالات ترجمه شده حسابداری دانلود مقاله isi رشته اقتصاد مبنای روش پژوهش محور شخصیت نام تجاری علامت تجاری مدل مدل مبتنی مدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاری مقالات isi ترجمه شده مقالات انگلیسی ترجمه شده حسابداری مقالات انگلیسی حسابداری ترجمه مقالات انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی مقالات لاتین حسابداری همراه ترجمه مقاله isi الزویر رشته اقتصاد مدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاری مقاله isi حسابداری اقتصاد australasian marketing journal مقاله isi حسابداری مدل نام تجاری مبنای عامل شخصیت مقاله ترجمه شده فارسی نام تجاری یک بررسی انتقادی word ارزشیابی ارزشیابی حساس اقتصاد انتقادی بررسی انتقادی پژوهش مبتنی عامل ترجمه ترجمه انگلیسی فارسی ترجمه حسابداری ترجمه سلیس روان ترجمه مقالات ترجمه مقالات حسابداری ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله رشته حسابداری ترجمه مقاله لاتین حسابداری ترجمه مقاله مدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاری حسابداری دانلود ترجمه مقالات حسابداری دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله brand personality factor based models دانلود رایگان مقالات دانلود رایگان مقالات اقتصاد

عنوان اصلی: Brand personality factor based models

ترجمه عنوان: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی

موضوع: اقتصاد - حسابداری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٩

چکیده

شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .

کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس

دانلود «ترجمه مقاله مدل های مبتنی ...»

امتیاز

5 ستاره از 76 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاریمدل مبتنی عامل شخصیت نام تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد