سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری

ترجمه مقالات اقتصادی ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه دانلود ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاری دانلود رایگان مقالات اقتصاد بازاریابی australasian marketing journal دانلود رایگان مقاله exploring functional approach to attitudinal brand loyalty ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات ترجمه شده اقتصاد مهندسی دانلود مقاله دانلود مقاله isi بررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاری روانشناسی وفاداری کاربرد روانشناسی وفاداری نام تجاری چیست مقالات isi ترجمه شده مقالات اقتصادی ترجمه مقالات اقتصادی زبان انگلیسی ترجمه مقالات انگلیسی اقتصاد ترجمه مقالات ترجمه شده اقتصاد مقالات ترجمه شده اقتصادی مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد مقاله isi بازاریابی اقتصاد احترام نام تجاری شرکت مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله وفاداری نام تجاری نام تجاری وفاداری رفتاری وفاداری نام تجاری وفاداری نام تجاری طریق بررسی شبکه اجتماعی وفاداری نگرشی نام تجاری word attitudinal brand loyalty exploring functional approach lrhgi بیان نگرش نسبت وفاداری نام تجاری دیدگاه مشتری اقتصاد بازار یابی بررسی برند تجاری خرید مجدد مشتری برند ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات اقتصاد

عنوان اصلی: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty

ترجمه عنوان: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری

موضوع: اقتصاد - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۶

چکیده

کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (١٩۶٠) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.

دانشکده بازاریابی استرالیا و نیوزیلند ٢٠١٢. چاپ نشریه السویر. تمامی حقوق محفوط است

مقدمه

وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (١٩۶٠) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد.

دانلود «ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی ...»

امتیاز

4.4 ستاره از 566 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاریبررسی رویکردی کاربردی وفاداری نگرشی نام تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد