سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

احساسات منفی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدمات ثر درک مشتریان منصفانه بودن خدمات دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله لاتین دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت درک مشتریان رستوران مدیریت مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدمات مقاله ترجمه شده منصفانه بودن خدمات منصفانه بودن خدمات احساسات نیات رفتاری word effects perceived service اثر درک مشتریان احساسات مثبت مشتریان

عنوان اصلی: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants

ترجمه عنوان: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٢

چکیده

هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.

طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است.

یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند.

محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد.

مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است.

اصالت/ ارزش - در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم انصاف به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.

دانلود «ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک ...»

امتیاز

5 ستاره از 375 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
ارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدماتارزیابی اثر درک مشتریان منصفانه بودن خدمات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد