سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

analyzing effects e crm on customers e crm اموزش ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط مشتری تاثیر مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی e crm تاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریان ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریان دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی حسابداری فناوری اطلاعات کسب کارالکترونیک مدیریت مدیریت ارتباط مدیریت ارتباط الکترونیک مدیریت ارتباط مشتری مشتری الکترونیکی مشتری الکترونیکی e crm مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله تاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریان مقاله ترجمه شده وفاداری مشتریان word

عنوان اصلی: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty

ترجمه عنوان: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتریان

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٢

چکیده

هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است. نمونه گیری با ١٧٠ مشتری انجام شد. برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRM برابر ٧٠٩/٠و برای پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداری مشتری ٨٣٢/٠ به تأیید رسیده است. نتایج تحقیقات با استفاده از دو روش همبستگی و رگرسیون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقای e-CRM در موسسه خزر پارس مدیر موثر و کدام یک بی تاثیرمی باشند. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که پیاده سازی e-CRM از لحاظ آماری رابطه مثبت معنی داری با عوامل وفاداری مشتریان دارد. مدیر این شرکت میتواند برای اجرای بهینهe-CRM از نتایج این تحقیق استفاده نماید ونیز می تواند آن را با فرهنگ ایرانی مطابقت داده و وفاداری بیشتر مشتریان رابه همراه داشته باشد.

مقدمه

در دو دهه گذشته، فن آوری های جدید نقش حیاتی ای در زندگی انسان بازی کرده اند و تا حد زیادی شیوه زندگی او را تغییر داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونیک، چشم اندازهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز تغییر کردند. کاربردهای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (e-CRM) به سرعت از ایده ای جدید به یک ضرورت استراتژیک برای کسب و کار تبدیل شد. با استفاده از فناوری اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان های هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مدیریت ارتباط با مشتری را نیز بدین وسیله کارامدتر می کنند. با استقرار و بکارگیری E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتری در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد و قدرت رقابت در محیط های متلاطم امروزی افزایش می یابد.

دانلود «ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط ...»

امتیاز

4.9 ستاره از 130 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
تاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریانتاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریانتاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریانتاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریانتاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریانتاثیر مدیریت ارتباط مشتری وفاداری مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد