سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها

اقتصاد برنامه کاربردی crm برنامه کاریردی crm ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله مدیریت روابط مشتری سازمان دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله customer relationships management organizations دانلود رایگان مقاله ساینس دایرکت مدیریت ارتباط مشتری دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت دانلود مقالات لاتین اقتصاد دانلود مقاله الزویر مدیریت ارتباط مشتری سازمان سیستم مدیریت ارتباط مدیریت مدیریت ارتباط مشتری مدیریت اقتصاد مدیریت روابط مشتری مدیریت روابط مشتری سازمان مشتری مقالات isi ترجمه شده مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقاله مدیریت ارتباط مشتری مقاله نحوه برخورد مشتری سازمان نیاز مشتریان word crm customer relationships management organizations اجرا پیاده سازی یک سیستم crm

عنوان اصلی: Customer Relationships Management in Organizations

ترجمه عنوان: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.

موضوع: مدیریت - اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ۶

چکیده

در سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی CRM ، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده و این مشکلات ،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.

CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد.

یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ، واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در زمینه استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود ، پروسه بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند ، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.

سفارشی کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.

اجرا و پیاده سازی یک سیستم CRM به اندازه سیستم های نرم افزار سنتی وقت نمیبرد اما ممکن است گونه های پیچیده و عظیم آن حتی تا یکسال هم طول بکشد.بعلاوه ، بسیاری از شرکت ها یکسری اطلاعات مهم و حساسی مثل خدمات مالی را نگهداری می کنند که ترجیحاً و به دلایل امنیتی ، کنترل همچین داده هایی را به طرف سومی واگذار می کنند.به همین دلیل AMR بر این باور است که تا سال ٢٠١٢بازاربرنامه های کاریردی CRM تنها ١٢% از کل بزار CRM را به خود اختصاص می دهد.

دانلود «ترجمه مقاله مدیریت روابط با ...»

امتیاز

5 ستاره از 1470 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مدیریت روابط مشتری سازمان هامدیریت روابط مشتری سازمان هامدیریت روابط مشتری سازمان هامدیریت روابط مشتری سازمان هامدیریت روابط مشتری سازمان هامدیریت روابط مشتری سازمان ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد