سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

دانلود مقاله ترجمه فارسی رشته مدیریت دانلود مقاله مدیریت رضایت مشتری سازمان crm صنعت هتل طالعه موردی صنعت هتل مالزی عملکرد سازمانی عملکرد هتل فناوری مبتنی crm فناوری مبنی crm مدیریت مدیریت ارتباط مشتری مدیریت دانش مشتری مداری مقاله فناوری مبتنی crm عملکرد هتل مقاله مشتری مداری نیاز مشتری هتل مالزی word assessing influence customer relationship management crm crm مدیریت ارتباط مشری تاثیر مدیریت ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری تکنولوژی crm دانلود ترجمه مقاله assessing influence customer relationship management crm dimensions on organization performance دانلود مقاله دانلود مقاله ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط مشری

عنوان اصلی: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry

ترجمه عنوان: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٩

چکیده

هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.

طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با ١۵٢ مدیر هتل مالزی از ۵-٣ ستاره انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.

یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.

محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های ۵-٣ ستاره متمرکز شده است.

مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان گسترده و ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.

اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.

کلیدواژه: سازمان CRM، مشتری مداری،عملکرد هتل،مدیریت دانش،فناوری مبتنی بر CRM

مقدمه

سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو ٢٠٠۵) و (سیگان و همکاران ٢٠٠٩) و (وانگ و وانگ ٢٠٠٩) و (ین ون و ادوارد ٢٠١٠)

در مالزی در صنعت هتل در عمل در یک محیط کسب و کار با رقابت بالا قرار دارد و آن باعث آسیب می شود.(آوانگ و همکاران ٢٠٠٨). علاوه برای نرخ اشتغال هتل در مالزی بین سالهای٢٠١٢-٢٠٠۵ در نوسان بوده است. این نیز نشان می دهد که عملکرد هتل در رابطه با نیازهای مشتری بهبود می یابد. به عبارت دیگر مدیران هتل نیاز به یک استراتژی مناسب برای فرایند استخدام دارند و تمرین را باید به منظور بهبود عملکرد انجام دهند(آونگ و همکاران ٢٠٠٨). بنابراین برای بهبود رضایت مشتری و هم افزایش سوددهی هتل باید در حال حاضر اقدام به اجرای استراتژی CRM با هدف جستجو،جمع اوری و تمرکز ذخیره اطالعات کرده و به اشتراک گذاری ان در تمام سازمان و سپس استفاده از ان برای همه سطوح سازمانی برای ایجاد یک برنامه مناسب.(اوسن و کانلی ٢٠٠٠)(سیگالا٢٠٠۴). بدیهی است که CRM در نظر گرفته شده یکی از بهترین استراتژی ها و شیوه ها برای هتل ها به منظور بهبود عملکرد آنها بوده و در نهایت برای اطمینان رضایت مشتری در طول دوره یک دوره طولانی وجود دارد.

دانلود «ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 557 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانیبررسی تاثیر مدیریت ارتباط مشتری CRM ابعاد عملکرد سازمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد