سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی

مدیریت مدیریت ارتباط مشتری مدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابی مدیریت بازاریابی مشتری مقالات isi ترجمه شده مقالات رشته مدیریت مقاله 4 عنصر بازاریابی تاکتیکی مقاله isi مدیریت ارتباط مشتری مقاله ارتباط مشتری مقاله بازاریابی مقاله بخش بازاریابی استراتژیک word crm 4p s marketing ustomer relation ship management ارتباط مشتری اقتصاد بازار یابی بازاریابی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله انگلیسی بازاریابی ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه مقاله مدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابی جایگاه یابی بازار چهار عنصر بازار یابی حسابداری دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله customer relation ship management دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقاله انگلیسی مورد بازاریابی ترجمه دانلود مقاله عناصر موثر بازاریابی دنیای تجاری رشته حسابداری کارشناسان بازاریابی

عنوان اصلی: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s.

ترجمه عنوان: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.

موضوع: مدیریت - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٢

چکیده

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.

در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .

مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است .

کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .

در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .

دانلود «ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با ...»

امتیاز

5 ستاره از 382 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابیمدیریت ارتباط مشتری وچهار عنصر بازار یابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد