سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

دانلود مقاله emerald رشته اقتصاد مدیریت دانلود مقاله isi تفسیر نردبانی انجام پژوهش بازاریابی موانع راه حل دانلود مقاله isi رشته اقتصاد بازاریابی مدیرت دانلود مقاله isi نظریه بازاریابی دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله آماده بازاریابی دانلود مقاله آماده مدیریت دانلود مقاله انگلیسی ترجمه فارسی بازاریابی دانلود مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده اقتصاد دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت رفتار مدیریت مصاحبه مقالات انگلیسی بازاریابی ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه شده بازاریابی مقالات بازاریابی همراه ترجمه مقالات ترجمه شده بازاریابی مقالات لاتین بازاریابی ترجمه مقالات لاتین بازاریابی ورزشی ترجمه مقاله تفسیر نردبانی انجام پژوهش بازاریابی مهارت اصولی نردبان نظریه بازاریابی word اقتصاد بازار یابی بازاریابی پژوهش پژوهش بازاریابی ترجمه مقالات بازاریابی ترجمه مقالات مدیریت بازاریابی ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله بازاریابی ترجمه مقاله تفسیر نردبانی انجام پژوهش بازاریابی ترجمه مقاله مدیریت تفسیر نردبانی تفسیر نردبانی انجام پژوهش بازاریابی دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله commentary laddering practice marketing research barriers solutions دانلود رایگان مقالات ترجمه شده بازاریابی دانلود رایگان مقاله commentary laddering practice marketing research barriers solutions دانلود مقاله

عنوان اصلی: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions

ترجمه عنوان: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

موضوع: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۴

چکیده

هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.

طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.

یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.

اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.

واژه های کلیدی:

مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار

مقدمه

هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است.

دانلود «ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 1478 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد