سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی

word analysis and interpretation laddering theoy method ارتباط محصول مصرف کننده اقتصاد تجزیه تحلیل تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی تجزیه تحلیل نردبانی تحلیل تفسیر نردبانی ترجمه مقالات اقتصادی ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله نظریه روش تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی تفسیر نردبانی دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله laddering theoy method analysis interpretation دانلود رایگان مقاله laddering theoy method analysis interpretation دانلود مقاله isi رشته اقتصاد ترجمه فارسی دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده اقتصاد دانلود مقاله رشته اقتصاد ترجمه فارسی دانلود مقاله رشته اقتصاد نظریه روش تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی روش تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی روش نردبانی مقالات اقتصادی ترجمه مقالات اقتصادی زبان انگلیسی ترجمه مقالات ترجمه شده اقتصادی مقاله نظریه روش تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی نظریه روش تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی نظریه نردبانی

عنوان اصلی: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation

ترجمه عنوان: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ۴٧

چکیده

اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصرف کنندگان و رابطه شان با محصولات نه تنها برای درک موقعیت یابی های «شناختی» محصولات فعلی ست، بلکه اجازه پیشرفت استراتژی های موقعیت یابی محصولات جدید را نیز می دهد. شت (١٩٨٣) با توجه به تصدیق این دیدگاه روان شناختی تر در مورد بازار نشان می دهد که بازاریابی جامع محصولات در سال ١٩٨٠ هم برای محققان و هم مدیران در صورتی به دست می آید که در حال حاضر نه، اتخاذ این گرایش مبتنی بر مصرف کننده را به جای چیزی که صرفا بر ویژگی های محصول تمرکز دارد، نپذیرند. کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای ، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، ١٩٨۵) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، ١٩٨۵).

رینولدز (١٩٨۵) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده.

دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن ١٩٨٢)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و ارزش های شخصی ارائه شده («وسیله») و موجب تقویت این نتایج می شود. دورنمای وسیله-هدف به دقت در موازات منشا نگرش پژوهش ارائه شده توسط نظریه ارزش- انتظار قرار دارد (روزنبرگ، ١٩۵۶)، که ثابت می نماید که رفتارهای مصرف کنندگان پیامدی دارد و این مصرف کنندگان یاد می گیرند پیامدهای خاص را به ویژگی های خاص محصول که از طریق رفتار خرید شان تقویت شده مربوط سازند. سپس، فرضیه رایج این است که مصرف کنندگان یاد می گیرند محصولات حاوی ویژگی باشد که ابزاری برای دستیابی به پیامدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. نظریه وسیله- هدف به سادگی با منطق اساسی مشخص می نماید که چرا این پیامدها مهم می باشند، یعنی، ارزش های شخصی آن ها را تعیین می نماید.

تمرکز این مقاله بر روی شرح جزئیات مخصوص در مورد روش مصاحبه دقیق و تجزیه و تحلیل، به اصطلاح «نردبانی» قرار دارد(گاتمن و رینولدز، ١٩٧٩؛ رینولدز و گاتمن، ١٩٨۴)، تا سلسله مراتب وسیله-هدف تعریف شده توسط این عناصر کلیدی و ارتباطات آنها را کشف نماید. ترکیب عناصر همبسته یا نردبانی، ارتباط بین محصول و فرایند ادراکی مصرف کنندگان را نشان می دهد، که همان طور که قبلاً اشاره شد، موجب درک مستقیم تر و بدین گونه درک مفید تر مصرف کنندگان می شود.

دانلود «ترجمه مقاله نظریه، روش، تجزیه ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 1557 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانینظریه، روش، تجزیه تحلیل تفسیر نردبانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد