سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری

صحت مقیاس علامت تجاری مارک مدیریت مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله ترجمه شده مدیریت مقیاس مقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاری نگرش برند نگرش علامت تجاری نگرش مارک word a new measure brand personality aker new measure brand personality اعتبار درون فرهنگی اعتبار مقیاس برند ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله مقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاری توسعه مقیاس دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله لاتین سهام شخصیت شخصیت برند شخصیت علامت تجاری شخصیت مارک صاحبان سهام

عنوان اصلی: A new measure of brand personality

ترجمه عنوان: مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری.

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٣١

چکیده

چکیده

در پاسخ به انتقاد از مقیاسهای شخصیت علامت تجاری که دربرگیرنده جنبه های دیگر علاوه بر شخصیت علامت تجاری است ، یک نام علامت تجاری جدیدی را که شامل آیتم های شخصیتی است را گسترش دادیم . پاسخ دهندگان بلژیکی (n=١٢,٧٨٩) در مطالعه ای از ١٩٣ علامت علامت تجاری شرکت کردند . مقیاس جدید متشکل از پنج عامل است که نشان دهنده تمایل با پنج ابعاد بزرگ شخصیت انسانی است. ثابت شده که بر خلاف مقیاس های موجود، این مقیاس های جدید برای مقایسه بین علامت های علامت تجاری رده ها، و برای مقایسه بین مخاطبین معتبر میباشند. علاوه بر این، این مقیاس نشان دهنده اعتبار بالای آزمون و بازآزمون و اعتبار درون فرهنگی (در ایالات متحده آمریکا و نه کشور اروپایی) میباشد.

کلیدواژه: شخصیت علامت تجاری، نگرش برند، توسعه مقیاس، اعتبار مقیاس، صحت مقیاس

علامت های علامت تجاری متفاوت و قدرتمند به طور قابل توجهی در افزایش کارایی شرکت تاثیر گذار هستند . در این مقاله ما بر شخصیت علامت تجاری تمرکز می کنیم. شخصیت علامت تجاری مجموعه ای از صفات شخصیت انسانی هستند که هر دو قابل اجرا و مربوط به علامت علامت تجاری می باشند . (Azoulay & Kapferer, ٢٠٠٣, pp. ١۵١).( Plummer ١٩٨۴, ٢٠٠٠) استدلال کردند که شخصیت علامت تجاری ممکن است برای درک انتخاب نام علامت تجاری بسیار مهم و اساسی باشد. در واقع، در یک زمان است که در آن مصرف کنندگان نظر خود را در مورد کیفیت محصول به عنوان یک داده ارائه می کنند و رقبای محصول به راحتی می توانند این ویژگی ها را کپی کنند ، هویت نام علامت تجاری قوی و شخصیت ارزشمند برای ساختن حقوق صاحبان سهام با نام علامت تجاری ارزشمند و مهم است . (van Rekom, Jacobs, & Verlegh, ٢٠٠۶).

شخصیت علامت تجاری در دستور کار دانشگاهیان و پزشکان به طور یکسان تفاوت می گذارد . به عنوان یک نتیجه، ابزار های اندازه گیری عملی و معتبر بسیار ارزشمند هستند. کار از نظر AKER با الهام از اکثر تحقیقات در شخصیت علامت تجاری برای تاریخ عضویت گیرا می باشد.

دانلود «ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از ...»

امتیاز

5 ستاره از 2000 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاریمقیاس جدیدی شخصیت علامت تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد