سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی بازار

اقتصاد بازاریابی بازاریابی اجتماعی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی مصرف انرژی بازار ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه دانلود اصل مقاله لاتین دانلود پایان نامه ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه جهت رفتار صرفه جویی مصرف انرژی بازار دانلود ترجمه مقاله what is optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour an empirical study دانلود رایگان مقاله انگلیسی اقتصاد دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله دانلود مقاله بازاریابی اجتماعی بهینه رفتار صرفه جویی رفتار صرفه جویی انرژی بازار رفتار صرفه جویی مصرف انرژی بازار صرفه جویی صرفه جویی انرژی کنترل مصرف انرژی مدیریت مصرف انرژی بازار مقالات isi ترجمه شده مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله رفتار صرفه جویی انرژی بازار دانشجویان مقاله غلبه کاستی بازاریابی word

عنوان اصلی: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study

ترجمه عنوان: ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی بازار چیست ؟

موضوع: مدیریت - اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٩

چکیده

این مطالعه در تلاش است تا ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه را در مورد رفتار صرفه جویی انرژی بازار در دانشجویان دانشگاه های مالزی مشخص سازد . مجموعه ای از ٢٠٠٠ دانشجو از ۵ دانشگاه اصلی مالزی دعوت شدند تا ان ترکیب بازاریابی اجتماعی را که ترجیح می دهند ارائه دهند . یک تجزیه و تحلیل متقارن مبنی بر انتخاب , ترکیبی از ۵ صفت بازاریابی اجتماعی را به منظور ترویج رفتار صرفه جویانه انرژی شناسایی کرد :این ترکیب شامل ویژگی های محصول , قیمت , مکان , ترویج و نگهداری پس از خرید می باشد . هر ویژگی این ترکیب بالیستی از استراتژی ها همراه است . ویژگی های محصول و نگهداری پس از خرید با سهم ٠٢/٢٧ و ١٢/٢٧ به ترتیب به وسیله دانشجویان به عنوان ویژگی هایی با بالاترین اولویت در ترکیب بازاریابی اجتماعی برای رفتار صرفه جویانه انرژی انتخاب شدند .ویژگی که کمترین ارجعیت در ترکیب به ان اختصاص داده شده بود ترویج با سهم ۵٩/١١ بود . این مطالعه ,ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه را به مدیریت دانشگاه , هنگام تصمیم گیری درباره رفتار صرفه جویانه انرژی بازاریابی توسط دانشجویانی که مصرف کنندگان اولیه انرژی در محوطه دانشگاه هستند ارائه می دهد .علاوه بر این , این مطالعه به مدیریت دانشگاه در تخصیص کارامد منابع کمیاب در انجام مسئولیت های اجتماعی خود و غلبه بر کاستی های بازاریابی با انتخاب امیزه های بازاریابی مناسب کمک می کند .

مقدمه

جهان با مشکلات انرژی حیاتی امیخته شده است , شامل تقلیل منابع انرژی , تخریب اکوسیستم , افزایش قیمت انرژی و تغییر اب و هوا . الگوی ناپایدار کنونی ناکارامد بوده و سیاره خالی از منابع در انتظار پیدا شدن یک راه حل جدید است . چالش اصلی در پیگیری دوام انرژی جهانی این است که تقاضای انرژی رو به افزایش باید کاهش یابد . همان طور که گیلبرگ و پالم ٢٠٠٩ تاکید کردند , جهان ما باید انرژی کمتری برای ایجاد یک جامعه پایدار مصرف کند . یک گزینه برای کاهش مصرف انرژی , صرفه جویی در انرژی است . امروزه یک راه در دسترس ساده برای ایجاد دوام در انرژی , کنترل مصرف انرژی در ساختمان هاست.(zheng ٢٠١٠ , (liand colombier٢٠٠٩در کشورهای در حال توسعه مانند مالزی , اتلاف انرژی در ساختمان ها نرمال است . (muheldieng ٢٠٠٨). به طور کلی ,. مصرف انرژی در بخش های ساختمانی به طور پیوسته رو به افزایش است .(saidur ٢٠٠٩) .

دانلود «ترجمه مقاله ترکیب بازاریابی اجتماعی ...»

امتیاز

4.5 ستاره از 1100 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد