سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

ارزش مصرفی اقتصاد انتظار مصرفی بازار یابی ترجمه مقاله ارزش زمینه ساز مصرف عطر ترجمه مقاله ارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله انگلیسی ترجمه مقاله بازاریابی ترجمه مقاله علوم اجتماعی دانلود ترجمه فارسی مقاله values underlying consumption perfume social semiotic approach دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله values underlying consumption perfume social semiotic approach دانلود مقالات رشته اقتصاد بازار یابی ارزش زمینه ساز مصرف عطر دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله آماده بازاریابی دانلود مقاله آماده علوم اجتماعی دانلود مقاله انگلیسی ترجمه فارسی بازاریابی دانلود مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده اقتصاد دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی دانلود مقاله دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی مصرف عطر دانلود مقاله رشته اقتصاد بازاریابی دانلود مقاله مصرف ادکلن عطر ارزش زمینه ساز مصرفی دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی عطر لوکس لوکس عطر مقاله ارزش زمینه ساز مصرف عطر نماد شناسی word

عنوان اصلی: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach

ترجمه عنوان: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

موضوع: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۵

چکیده

هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.

واژه های کلیدی:

لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی

بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از ۴٠٠ میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، ٢٠٠۴). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال ٢٠٠٧ به اطلاع عموم رسیده است) و بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد.

عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، ٢٠٠۵).

دانلود «ترجمه مقاله ارزش های زمینه ...»

امتیاز

4.4 ستاره از 1368 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
ارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیارزش زمینه ساز مصرف عطر دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد