سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

اقتصاد بازاریابی بازاریابی کسب کار چند ملیتی بازاریابی کسب کار کشاورزی چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیایی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد تنوع جغرافیایی تولید چند ملیتی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله انگلیسی اقتصاد دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات لاتین اقتصاد عمکرد مربوط بازاریابی کسب کار کشاورزی کسب کار کسب کار کشاورزی کشاورزی مقالات کارشناسی اقتصاد مقاله ترجمه شده word

عنوان اصلی: The performance of multinational agribusiness, effect of product and geographical diversification

ترجمه عنوان: عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢۴

چکیده

در این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد ١٠٠ مورد از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس ، غداهای حاضری و غیره ...) شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی مانند (شکر ، آرد و غیره ...) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه ٣ تا ۴ درصد بیشتر از تولید غذا و مواد نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.

دانلود «ترجمه مقاله بازاریابی کسب و ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 1451 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیاییبازاریابی کسب کار چند ملیتی تاثیر تولید تنوع جغرافیایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد