سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک

طبقه بندی مدیریت استراتژیک خدمات مدیریت مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک خدمات مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقاله ترجمه شده word الکترونیک تجارت تجارت الکترونیک تراکنش تجارت الکترونیک ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیک خدمات دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت

عنوان اصلی: The classification and strategic management of services in e-commerce

ترجمه عنوان: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٨

چکیده

بررسی های قبلی نتوانسته بخش خدماتی را مد نظر قرار دهد، که امروزه بخش مهمی از تراکنش های تجارت الکترونیک را شامل می گردد. برای غلبه بر چنین محدودیت هایی، این پژوهش تمرکزش را بر روی ارائه خدمات آنلاین قرار داده و به دنبال توسعه این طبقه بندی می باشد. به این منظور، خدمات آنلاین ار مکان های درگاه کشور کره شناسایی شده و توسط ١١ متغیر دسته بندی شدند که درک مشتری را در مورد مشخصه های خدمات در بافت تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده های تحلیل حاصل از بررسی بوده و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری شامل تحلیل فاکتور، خوشه بندی و تحلیل واریانس (ANOVA) مورد استفاده قرار گرفتند. در نتیجه ، خدمات آنلاین به شش گروه دسته بندی شدند- متراکم، تخصصی، عقلانی، اعتبار، خدمات حمایتی و تاسیسات و مشخصه های مجزای هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی هایی برای بازاریتبی و فعالیت پیشنهاد شده اند. با درک خصوصیات منحصر به فرد هر گروه خدمات، مدیران می توانند به پیاد سازی استراتژی های مناسب تر پرداخته، نگرش های مثبت را به سمت تراکنش های آنلاین سوق داده و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.

١.مقدمه

از اواخر ١٩٩٠، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت.

دانلود «ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 724 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیکمدیریت استراتژیک خدمات تجارت الکترونیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد