سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی

اقتصاد ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزی تقلبی خرید مارک تجاری لوکس دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله factors influencing attitudes intention to purchase counterfeit luxury brands among indonesian consumers دانلود رایگان مقاله international journal marketing studies ترجمه دانلود رایگان مقاله انگلیسی اقتصاد دانلود رایگان مقاله لاتین عوامل اجتماعی عوامل شخصیتی عوامل موثر خرید مارک تجاری لوکس تقلبی عوامل موثر خرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزی فروش محصولات تقلبی قصد خرید مارک تجاری لوکس مصرف کنندگان مصرف کنندگان اندونزی مصرف کنندگان کشور اندونزی مقالات isi ترجمه شده مقالات کارشناسی اقتصاد مقاله isi رشته اقتصاد قصد خرید کالای لوکس برند تقلبی مقاله ترجمه شده مقاله رشته اقتصاد نگرش نسبت محصولات جعلی تقلبی مقاله عوامل موثر نگرش علاقه خرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزی ممقاله عوامل موثر نگرش قصد خرید علامت تجاری لوکس جعلی میان مصرف کنندگان نگرش نسبت محصولات جعلی تقلبی وضعیت مصرف word brands among indonesian consumers

عنوان اصلی: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers

ترجمه عنوان: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٣

چکیده

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود ٢۵٠ پاسخ دهنده در بازه سنی ۴٠-١۶ سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..

کلیدواژه: ها:عوامل اجتماعی،عوامل شخصیتی،نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی،قصد خرید،وضعیت مصرف.

مقدمه

جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر ٢٠٠۵). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند.

دانلود «ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید ...»

امتیاز

5 ستاره از 748 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
عوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزیعوامل موثر درخرید مارک تجاری لوکس تقلبی میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد