سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز

evolution future آینده بازاریابی آینده بازاریابی محیطی اقتصاد انجمن بازاریابی آمریکا ama بازار بازار یابی بازاریابی بوم شناختی بازاریابی سبز بازاریابی محیطی بوم شناختی پایدار ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله بازاریابی ترجمه مقاله تحول آینده ای بازاریابی سبز ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله لاتین اقتصاد تکامل آینده بازاریابی محیطی حسابداری دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله evolution future environmental marketing فرمت word دانلود رایگان مثاله evolution future environmental marketing دانلود مقاله asia pacific journal marketing management review ترجمه فارسی دانلود مقاله irjc رشته حسابداری اقتصاد بازاریابی دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله آماده حسابداری دانلود مقاله آینده بازاریابی سبز دانلود مقاله آینده بازاریابی محیطی یا سبز دانلود مقاله بازاریابی دانلود مقاله بازاریابی بوم شناختی دانلود مقاله بازاریابی سبز سیر تکامل آن دانلود مقاله بازاریابی محیطی پایدار دانلود مقاله ترجمه شده مقاله لاتین بازاریابی word

عنوان اصلی: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING

ترجمه عنوان: تکامل و آینده بازاریابی محیطی

موضوع: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۴

چکیده

بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحله طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحله بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.

واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.

مقدمه

اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه ١٩٨٠ و اوایل ١٩٩٠ اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال ١٩٧۵ برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.

دانلود «ترجمه مقاله تحول و آینده ...»

امتیاز

5 ستاره از 1491 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
تحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبزتحول آینده ای بازاریابی سبز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد