سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی : نژاد پرستی مصرف کننده

اقتصاد بررسی ائتلاف برند بین المللی برند برند بین المللی ترتیب برند ترجمه ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله انگلیسی ترجمه مقاله انگلیسی اقتصاد ترجمه مقاله بررسی ائتلاف برند بین المللی دانلود ترجمه مقاله اقتصاد دانلود ترجمه مقاله بررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کننده دانلود رایگان مقاله evaluation international brand alliances brand order consumer ethnocentrism ترجمه فارسی دانلود مقالاه isi اقتصاد بررسی ائتلاف برند بین المللی مصرف کننده مقالات isi ترجمه شده مقالات اقتصاد مقاله isi رشته اقتصاد ژورنال journal business research ترجمه فارسی مقاله isiاقتصاد ترتیب برند نژاد پرستی مصرف کننده مقاله اقتصاد مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله انگلیسی مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله ترجمه شده فارسی نحوه ارزیابی مشتری برند داخلی خارجی نژاد پرستی نژاد پرستی مصرف کننده نژادپرستی مصرف کننده وضعیت برند word evaluation international brand alliances iba ائتلاف ائتلاف برند ائتلاف برند بین المللی اتحاد برند بین المللی

عنوان اصلی: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism

ترجمه عنوان: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٨

چکیده

این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم، نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد.

کلیدواژه: ائتلاف های برند، ائتلاف های برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده

مقدمه

اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، ١٩٨٨، ص ٣٠). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، ٢٠٠۶؛ لافرتی، ٢٠٠٩، رائو، کو و پوکرت، ١٩٩٩، سیمونین و روت، ١٩٩٨؛ واس و گامو، ٢٠٠۴؛ ووتولاتو و اوناوا، ٢٠٠۶). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است. اما این پیشینه توجه کمی به این دو موضوع مهم دارد: اتحاد برندها بین المللی و تاثیر ترتیب نام تجاری (A-B در مقایسه با B-A). تحقیق حاضر با مطالعه درباره تاثیر ترتیب برند (یعنی توالی نام های تجاری) و تاثیر نژادپرستی مصرف کننده (CET) بر آثار نگرش های برند داخلی و خارجی در ارزیابی مصرف کننده داخلی از اتحاد برندها بین المللی، در پیشینه مطالعاتی موضوع اتحاد برندها ایفای نقش می کند.

دانلود «ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های ...»

امتیاز

5 ستاره از 713 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کنندهبررسی ائتلاف برند بین المللی نژاد پرستی مصرف کننده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد