سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی

دانلود مقاله تصویر برند عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند دانلود مقاله ژورنال journal fashion marketing management ترجمه فارسی دانلود مقاله مشخصات تجاری برند مد در اذهان عمومی محبوبیت برند مشخصات تجاری مصرف کنندگان جوان مقاله تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومی هویت برند word effects brand love personality image اذهان عمومی اقتصاد برند مد برند مد میان مصرف کنندگان جوان تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومی ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند تست amos 16 0 تصویر برند تصویر محبوبیت برند تصویر محبوبیت برند اذهان عمومی دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مقاله effects brand love personality image on word mouth دانلود رایگان مقاله effects brand love personality image on word mouth دانلود مقالات ترجمه شده دانلود مقاله isi ترجمه فارسی تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومی دانلود مقاله isi رشته اقتصاد برند مد میان مصرف کنندگان جوان دانلود مقاله آماده اقتصاد دانلود مقاله اقتصاد emerald برند مد میان مصرف کنندگان جوان

عنوان اصلی: Effects of brand love, personality and image on word of mouth

ترجمه عنوان: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٧

چکیده

هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از ٢۵٠ دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS ١۶.٠ و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.

یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد

پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.

اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.

واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری

دانلود «ترجمه مقاله تاثیرات هویت و ...»

امتیاز

4.5 ستاره از 724 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
تاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومیتاثیرات هویت تصویر محبوبیت برند اذهان عمومی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد