سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در فروش محصولات

بازاریابی تأثیر تبلیغات بازرگانی تأثیر تبلیغات بازرگانی فروش کالا گوناگون تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات فروش محصولات تحقیق تبلیغات بازرگانی تحقیق رشته بازاریابی دانلود تحقیق آماده رشته مدیریت دانلود تحقیق بازاریابی دانلود تحقیق رشته مدیریت دانلود تحقیق مدیریت دانلود مقاله بازاریابی دانلود مقاله تاثیر تبلیغات فروش محصولات دانلود مقاله رشته بازاریابی دانلود مقاله رشته مدیریت دانلود مقاله مدیریت فروش کالا گوناگون مدیریت مدیریت بازاریابی مقالات رشته بازاریابی مقالات رشته مدیریت word

عنوان کامل: تأثیر تبلیغات بازرگانی در فروش کالاهای گوناگون

موضوع: مدیریت - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ١١١

مقدمه

در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است.

تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.

از این رو،‌مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی،‌تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست.

در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد،‌نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر،‌ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».

دانلود «تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 478 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد