سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه CRM و مشتری مداری

crm crm مشتری مداری e business e commerce ecrm crm ecrm crm e commerce e business webدانلود پروژه web ارتباط مشتری استراتژی تجاری پایان نامه پایان نامه crm مشتری مداری پایان نامه باره حسابداری پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پایان نامه حسابداری crm پایان نامه کارشناسی رشته حسابداری پروژه پروژه crm پروژه crm مشتری مداری پروژه حسابداری پروژه حسابداری crm حسابداری crm دانلود پایان نامه دانلود پایان نامه crm مشتری مداری دانلود پایان نامه آماده حسابداری crm دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری crm دانلود پروژه دانلود پروژه crm مشتری مداری دانلود پروژه آماده حسابداری دانلود پروژه آماده حسابداری crm دانلود پروژه حسابداری دانلود پروژه حسابداری crm دانلود مقاله رشته حسابداری فرهنگ فن آوری crm مدیریت ارتباط مدیریت ارتباط جدید مدیریت ارتباط مشتری مدیریت مشتری مشتری مشتری مداری مفاهیم crm word

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: CRM و مشتری مداری

موضوع: حسابداری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٣٩

مقدمه

مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این مهم سرمایه گذاری وسیعی را پذیرفته و هزینه می کنند. مشتری به خدماتی که دریافت می کند. آگاه است و بر اساس تجارب و اطلاعات خود با پول موجودیش آنرا انتخاب می کند.

گر چه ممکن است مفاهیم مدیریت ارتباط مشتری به انسانهای اولیه و اولین معاملات بین انسانها برگردد, اما اصطلاح CRM از نیمه دهه ١٩٩٠ پدید آمد. CRM یک راهکار تجاری از طریق نرم افزار و فنونی است که برای کمک بیشتر به مدیریت موثر ارتباطات مشتری که در کانالهای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط شده اند. می باشد . بر اساس پیش بینی های اعلام شده در سالهای آینده بیش از ٢٠ میلیارد دلار در بکار گیری فن آوری CRM, علاوه بر آنچه تا کنون هزینه شده, هزینه خواهد شد.

پس این سوال پیش می آید که CRM چیست که این همه سرمایه گذاری و توجه را به خود جلب نموده است. البته به دلیل گستردگی مفاهیم CRM شاید تعریف هر متخصص و مشاوری از CRM متفاوت باشد.

مدیریت ارتباط مشتری یا CRM یک استراتژی تجاری برای انتخاب و مدیریت ارتباطات موثر با مشتری برای سود آوری بیشتر است. در CRM نیاز به دیدگاه عملی مشتری محوری و فرهنگی است که موجب پشتیبانی از بازاریابی موثر یا به قولی جنگ بازاریابی و فرآیندهای فروش و خدمات می گردد. نرم افزارها و سیستم های CRM موجب مدیریت موثرتر ارتباط مشتری می شوند. CRM در عمل نشان می دهد که سازمانی که از این فن آوری استفاده می کند دارای رهبری, استراتژی و فرهنگ درستی است.

امروزه آشنایی با اصطلاحاتی از قبیل eCRM CRM,E-commerce, E-Business,Web و امثال آنها نشانه حضور فکری و آگاهی در جامعه امروز و عصر اطلاعات است. CRM یا مدیریت ارتباط مشتری یک فن آوری ضروری برای اداره و توسعه سازمانهای خدماتی و تولیدی است. مدیریت ارتباط مشتری خود به نوعی یک محیط جدید است و در دنیای هیاهوها و واقعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده ضمنا به سرعت در حال رشد است. ارتباط با مشتری چیز جدیدی نیست

دانلود «پروژه CRM و مشتری مداری»

امتیاز

4.7 ستاره از 1617 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد