سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا

ترجمه مقاله رشته برنامه ریزی شهری ترجمه ترجمه مقاله هزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپا تصادفات ازدحام حمل نقل اروپا دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله road infrastructure cost revenue europe دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی برنامه ریزی شهری ترجمه فارسی دانلود مقاله انگلیسی برنامه ریزی شهری دانلود مقاله بررسی impact دانلود مقاله شهرسازی درامد زیرساخت جاده درون یابی هزینه زیر ساخت جاده ای زیر ساخت جاده ای اروپا شهری مقالات isi ترجمه شده مقاله isi رشته برنامه ریزی شهری مقاله انگلیسی برنامه ریزی شهری مقاله براورد درون یابی هزینه بیرونی حمل نقل هزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپا هزینه زیرساخت جاده هزینه وسایل نقلیه سنگین word externe grace impact imprint mc icam revenue road infrastructure cost revenue europe trenen برنامه ریزی برنامه ریزی شهری ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات علمی ای تی

عنوان اصلی: Road infrastructure cost and revenue in Europe

ترجمه عنوان: هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا.

موضوع: برنامه ریزی شهری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٨٩

چکیده

پیشینه و هدف پروژه IMPACT

براورد و درون یابی هزینه های بیرونی حمل و نقل به عنوان موضوع مهمی برای تحقیق و توسعه سیاست های حمل و نقل اروپا برای سال های زیادی بوده است. کمیسیون اروپا مسائلی را در مورد درون یابی هزینه های بیرونی در چندین مقاله راهبردی، همانند کتاب سبز در مورد قیمت گذاری عادلانه و کارآمد (١٩٩۵)، کتاب سفید در مورد استفاده کارآمد، سیاست حمل و نقل اروپا ٢٠١٠ و بررسی میان مدت ٢٠٠۶، مطرح کرده است. مسئله براورد هزینه بیرونی و درون یابی همچنین در سطح گسترده ای در چندین پروژه برنامه چارچوب اروپا ( برای نمونه UNITE PETS, ExternE, IMPRINT, REVENUE, MC-ICAM, TRENEN, GRACE) مورد بررسی قرار گرفته است.

با اصلاح بخشنامه ١٩٩٩/۶٢/EC در مورد هزینه وسایل نقلیه سنگین برای استفاده در زیرساخت های خاص، این مسئله در پیشاپیش توجهات قرار گرفت. ماده ١(٩) بخشنامه یورووینت ٢٠٠۶/٣٨/EC ( که به اصلاح ماده ١١ بخشنامه قدیمی ١٩٩٩/۶٢/EC پرداخته است)، کمیسیون را ملزم کرده تا مدل عمومی کاربردی، شفاف و قابل درکی را برای ارزیابی تمام هزینه های بیرونی ( شامل هزینه هایی که به دلیل شرایط غیرجاده ای ایجاد می شوند)، بپردازد. این مدل به عنوان مبنایی برای محاسبه آینده هزینه های زیرساخت می باشد. این مدل همراه با تحلیل های تاثیرگذار بر روی درون یابی کردن هزینه های بیرونی برای تمام حالات حمل و نقل و استراتژی هایی برای پیاده سازی مرحله ای، می آید.

هدف بررسی IMPACT ارائه مرور کاملی از روش هایی که به برآورد هزینه بیرونی، و تحلیل استراتژی های درون یابی ، پرداخته که شامل ارزیابی تاثیر گزینه های مختلف می باشد. نتایج IMPACT ، بر مبنای مقدار بیشماری از مواد موجود در این موضوعات، می بایست به کمیسیون در زمینه توسعه ارتباطات که بنا به درخواست بخشنامه ٢٠٠۶/٣٨/EC می باشد، کمک کند.

مسئله درون یابی هزینه های زیست محیطی، تصادفات و ازدحام به شدت در ارتباط با هزینه های زیرساخت می باشد. در چارچوب پروژه IMPACT، کمیسیون همچنین تحلیل از هزینه های زیرساخت را درخواست کرد. در مقایسه با فعالیت های دیگر در IMPACT ، حیطه در اینجا محدود به حمل و نقل جاده ای می باشد.

به طور مختصر، نتایج بررسی IMPACT در ارتباط با سه مورد قابل تحویل می باشد.

١- قابلیت تحویل ١- دفاتر مربوط به براورد هزینه بیرونی

٢. قابلیت تحویل ٢- گزارش هایی در مورد هزینه، مالیات و مخارج زیرساخت.

قابلیت تحویل ٣- گزارش در مورد استراتژی های درون یابی.

دانلود «ترجمه مقاله هزینه و درآمد ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 1083 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
هزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپاهزینه درآمد زیرساخت جاده ای اروپا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد