سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله

مقاله رضایت وفاداری مشتری خرید وفاداری مشتری word effects ethical sales behavior considered to whom is customer loyal اثرات رفتار فروش اخلاقی اثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادله اقتصاد تئوری هزینه مبادله ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادله دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله effects ethical sales behavior considered through transaction cost theory دانلود رایگان مقاله لاتین رضایت مشتری رفتار اخلاقی فروشنده رفتار فروش اخلاقی رفتار فروشنده طریق تئوری هزینه مبادله مدیریت مزیت اعتماد مزیت اعتماد خرید فروش مقالات isi ترجمه شده مقالات رشته مدیریت مقاله isi مدیریت اقتصاد فروش اخلاقی دیدگاه هزینه مبادله مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادل

عنوان اصلی: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal

ترجمه عنوان: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟

موضوع: مدیریت - اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢٠

چکیده

در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.

کلیدواژه: رفتار فروش اخلاقی ، مزیت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری

مقدمه

در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات کسب و کار شناخته می شود.

در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین، ١٩٩٢). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، ٢٠٠٢). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.

دانلود «ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش ...»

امتیاز

5 ستاره از 1565 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
اثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادلهاثرات رفتار فروش اخلاقی طریق تئوری هزینه مبادله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد