سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان

مدیریت موجودی چیست مشتریان مقاله افزایش فروش مقاله بررسی تاثیر jit فروش مشتریان موجودی word jit roa roi بازگشت دارایی بازگشت موجودی بررسی بررسی تاثیر jit بررسی تاثیر jit فروش مشتریان پایان نامه بررسی تاثیر jit فروش مشتریان پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پایان نامه مدیریت پایان نامه مدیریت تاثیر jit فروش مشتریان پروژه بررسی تاثیر jit فروش مشتریان پروژه تاثیر jit فروش مشتریان پروژه مدیریت پروژه مدیریت تاثیر jit فروش مشتریان تاثیر jit تاثیر jit فروش تاثیر jit فروش مشتریان تاثیر jit مشتری تعریف مدیریت حداکثر کردن کارآیی عملیات خرید تولید دانلود پایان نامه بررسی تاثیر jit فروش مشتریان دانلود پایان نامه تاثیر jit فروش مشتریان دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت تاثیر jit فروش مشتریان دانلود پروژه آماده مدیریت دانلود پروژه آماده مدیریت تاثیر jit فروش مشتریان دانلود پروژه بررسی تاثیر jit فروش مشتریان دانلود پروژه پایانی مدیریت دانلود پروژه رشته مدیریت دانلود پروژه مدیریت دانلود پروژه مدیریت تاثیر jit فروش مشتریان دانلود مقالات رشته مدیریت سرویس دهی فروش مدیریت موجودی

عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٨١

مقدمه

مدیریت موجودی چیست؟

هدف از مدیریت موجودی جایگزین دارایی بسیار گران قیمتی به نام (موجودی) با دارایی کم قیمت تری به نام (اطلاعات) است. برای تحقق این هدف اطلاعات باید به هنگام، دقیق قابل اطمینان و باهم سازگار باشند. اصلی ترین دلیل برای اینکه باید موجودی تحت مدیریت قرار گیرد این است که بتوان به مدد این مدیریت اهداف بالقوه متضاد زیر را باهم سازگار نمود

١-حداکثر کردن میزان سرویس دهی (خدمات) به مشتری

٢-حداکثر کردن کارآیی عملیات خرید و تولید

٣-حداقل کردن سرمایه گذاری بر روی موجودی

۴-حداکثر کردن سود با دستیابی به اهداف فوق بازگشت موجودی (ROI) و بازگشت دارایی (ROA) افزایش خواهد یافت.

١-حداکثر کردن میزان سرویس دهی (خدمات) به مشتری:

علل عمده سرویس دهی ضعیف به مشتری در مقوله تحویل به موقع، مربوط می‌شود به پیش بینی‌های نادرست تغییرات متعدد در سفارشات مشتری و ضعف کلی در مدیریت حسابداری و نه البته تامین کنندگان و بخش خرید نتیجه این مشکلات نگهداری بیش از اندازه موجودی کالا است که سرانجام به کسری موجودی و هزینه بالای محصول و سود حاشیه ای پایین تر منجر می‌گردد برای تعیین سطح سرویس دهی به مشتری نخست باید تعیین کنید که می‌خواهید چند درصد از مواقع کالا به موقع ارسال شود. هر چه دقت پیش بینی فروش محصول خاصی بالا باشد لاجرم خطای پیش بینی مشخصی به مشتری کم تر می‌شود و در اثر نگهداری موجودی کم تر برای ساخت محصولات می‌توان استفاده بهتری از ظرفین ماشین آلات به عمل آورد. نباید موجودی را قبل از نیاز بدان ایجاد کرد تا مجبور نشویم زودتر از موقع نیاز از ظرفیت ماشین آلات استفاده کنیم با داشتن موجودی کم تر عموما فضای کم تری مورد نیاز است و نیز از فضا به موقع ( و نه پیش از زمان مورد نیاز) استفاده خواهد شد.

دانلود «پروژه بررسی تاثیر JIT بر ...»

امتیاز

5 ستاره از 1945 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد