سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی اصول و کاربرد مدیریت آموزشی

اساسی آموزش پودمانی اصول ارزشیابی اصول کاربرد مدیریت آموزشی انواع سبک مدیریتی بررسی اصول کاربرد مدیریت آموزشی برنامه ریزی آموزشی پایان نامه بررسی اصول کاربرد مدیریت آموزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پایان نامه مدیریت آموزشی پروژه بررسی اصول کاربرد مدیریت آموزشی پروژه پایانی رشته مدیریت پروژه مدیریت پروژه مدیریت آموزشی پروژه مدیریت هماهنگی برنامه ریزی کنترل ترجمه مقالات مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پروژه آماده مدیریت دانلود پروژه رشته مدیریت دانلود پروژه مدیریت دانلود پروژه مدیریت آموزشی عوامل مؤثر ارتباط کاربرد مدیریت آموزشی مدیریت مدیریت آموزشی مدیریت آموزشی اصول کاربرد آن word

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: مدیریت آموزشی اصول و کاربرد آنها

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٢١

مقدمه

مدیریت در مفهوم کلی و عام آن به شکل ها و با دیدگاههای متفاوت تعریف شده است . همه اندیشمندان مدیریت در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن این است که مدیریت عامل رسیدن به اهداف سازمان می باشد . استونر stoner می گوید ، فرآیند برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت و کنترل کوشش های اعضای سازمان و استفاده از تمام منابع سازمان برای دست یابی به اهداف معین سازمانی است . بیشترین تأکید این تعریف بر وظایف اصلی مدیریت و استفاده از همه منابع و امکانات برای رسیدن به هدف های سازمانی می باشد .

فلیپو Flippo مدیریت را هماهنگی همه منابع از طریق فراگردهای برنامه ریزی و کنترل عملیات سازمان بطوری که هدف ها را بتوان بطور موثر و صرفه جویانه حاصل نمود تعریف می کند . در این تعریف مدیریت جریانی مجموعه ای است که مهم ترین کار او هماهنگی ، برنامه ریزی و کنترل است . اساسی ترین نکته در تعریف فوق اصطلاحات موثر و صرفه جویانه است . موثر بودن کار مدیر یعنی دست یافتن به هدف ها و آنچه سازمان می بایست به آن برسد . مفهوم صرفه جویانه به معنی استفاده مناسب ، بجا و اقتصادی از امکانات و منابع موجود در سازمان است . مدیر باید در ظرف زمان و مکان و رعایت عمر و انرژی مصرف شده از منابع استفاده بهینه کند . صرفه جویانه یعنی این که برآیند نتایج بدست آمده بطور قایل ملاحظه ای از برآیند منابع ، نیروها ، امکانات ، انرژی و زمان صرف شده بیشتر باشد .

علی علاقه بند ، مدیریت را بوجود آوردن و حفظ کردن محیطی که در آن افراد بتوانند در جهت برآوردن هدف های معینی بطور موثر و کار آمد فعالیت کنند تعریف می کند . در بیشتر تعاریف مدیریت ، به انسان و کار کردن انسان ها اشاره شده است . یک تعریف مدیریت را کار کردن با افراد و به وسیله افراد و گروه ها برای تحقق هدف های سازمانی معرفی می کند . صاحب نظر دیگری می گوید ، مدیریت یعنی هنر انجام دادن کارها به وسیله دیگران . عده ای نیز مدیریت را فراهم کردن محیط مناسب برای افراد می دانند .

دانلود «پروژه بررسی اصول و کاربرد ...»

امتیاز

4.7 ستاره از 525 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد