سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی طراحی زیر دریایی

مدل آیرودینامیکی مکانیک نیرو ویسکوز word آیرودینامیکی الگوریتم محاسبات لایه مرزی آرام ایر شیب بدنه ایر شیب پایان نامه مکانیک پروژه آیرودینامیکی پروژه بررسی طراحی زیر دریایی پروژه طراحی بدنه ایرشیپ پروژه مکانیک پروفیل بدنه دانلود پایان نامه آماده مکانیک دانلود پایان نامه طراحی زیر دریایی دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پروژه آماده مکانیک دانلود پروژه طراحی زیر دریایی دانلود پروژه مکانیک زیر دریایی زیر دریایی بدنه ایر شیب طراحی زیر دریایی بدنه ایر شیب طراحی زیردریایی لایه مرزیکوپل متد توویتس محاسباتی آیرودینامیکی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: پروژه طراحی زیر دریایی وبدنه ایر شیب ها

موضوع: مکانیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١١٢

مقدمه

در طراحی بدنه ایرشیپ‌ها و زیر دریائی‌ها نکات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی رویبدنه ایرشیپ دارد و 3/2 درگ کل را شامل می‌شود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت می‌شود و یا می‌تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.

اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد می‌باشد که با یک روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی می‌کند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع می‌شود.

در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس ثابت تعریف می‌شود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست می‌آید. پروفیل این بدنه باید به گونه‌ای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش می‌یابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری می‌شود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی می‌شود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا و درهم تقسیم می‌شود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس استفاده شده که بر اساس رابطۀ مومنتوم می‌باشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته می‌شود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر می‌کند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر می‌گیرند.

دانلود «پروژه بررسی طراحی زیر دریایی»

امتیاز

4.5 ستاره از 1259 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد