سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

پروژه بررسی پارامترهای موثر بر طراحی چندراهه ورودی موتورخودرو

موتور احتراق داخلی موتورخودرو word careful engine design volumetric efficiency بازده تنفسی بازده تنفسی موتور بررسی پارامتر موثر طراحی چندراهه پایان نامه پارامتر موثر طراحی چندراهه ورودی موتورخودرو پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پروژه بررسی پارامتر موثر طراحی چندراهه ورودی موتورخودرو پروژه پایانی رشته مکانیک پروژه پایانی کارشناسی ارشد مکانیک پروژه مکانیک پروژه مکانیک موتورخودرو پروژه موتور احتراق داخلی تحقیق رشته مکانیک تحقیقات خودرو تحقیقات مکانیکی توزیع هوا سوخت سیلندر خودرو دانلود پایان نامه دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پروژه آماده مکانیک دانلود پروژه پایانی رشته مکانیک دانلود پروژه دانشگاهی رشته مکانیک دانلود پروژه دانشگاهی رشته مهندسی مکانیک دانلود پروژه مکانیک دانلود پروژه موتورخودرو زمانبندی سوپاپ سیلندر طراحی چندراهه ورودی مخزن آرامش متغیر موتور

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

موضوع: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات خودرو

عنوان کامل: پروژه بررسی پارامترهای موثر بر طراحی چندراهه ورودی موتورخودرو

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٧۴

مقدمه

از زمان ساخت اولین خودرو تاکنون تلاشهای فراوانی در جهت بهبود عملکرد موتورهای احتراق داخلی صورت گرفته است. این بهبود در ابتدا بیشتر بر روی افزایش توان و گشتاور متمرکز بوده است ولی درحال حاضر کاهش آلاینده ها و مصرف سوخت نیز از اهداف اصلی بشمار می روند برای دستیابی به بهترین عملکرد موتور، تمامی اجزاء آن باید دقیق ١ طراحی شوند. سیستم مکش موتور بخشی از این اجزاء مهم بشمار میرود که باید بطور صحیح طراحی شود و معیار چگونگی عملکرد آن با عبارت بازده تنفسی ٢ معلوم می شود و هدف افزایش هرچه بیشتر بازده تنفسی می باشد. چندراهه ورودی وظیفه توزیع هوا و سوخت به سیلندرها را بر عهده دارد. عملکرد مطلوب یک چندراهه ورودی توزیع یکنواخت مخلوط بین سیلندرها می باشد. در این صورت سیلندرها می توانند عملکرد یکنواخت و یکسان داشته باشند. از طرفی دیگر مطلوب این است که افت فشار چندراهه ورودی تا حد ممکن کم باشد تا مخلوط بیشتری به سیلندرها ارسال شده و بازده تنفسی موتور افزایش یابد. (در این پروژه از لفظ موتور بجای موتور احتراق داخلی استفاده شده است ) اصول طراحی چندراهه ورودی موتورهای با سیستم سوخت رسانی چندنقطه ای با تک نقطه ای متفاوت می باشد. در موتورهای نوع اول، سوخت در راهگاه و قبل از سوپاپ تزریق می گردد و در

١ -careful engine design

٢ - volumetric efficiency

چندراهه تنها هوا جریان دارد.

دانلود «پروژه بررسی پارامترهای موثر بر ...»

امتیاز

5 ستاره از 1368 بار ریویو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد