سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و بازارگرایی: استراتژی های رقابتی و عملکرد واحد کسب و کار

مزیت رقابتی زنجیره عملکردی شرکت مقالات انگلیسی بازاریابی ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه شده بازاریابی مقالات بازاریابی همراه ترجمه مقالات ترجمه شده بازاریابی مقالات لاتین بازاریابی ترجمه مقاله isi رشته اقتصاد بازاریابی عملکرد واحد کسب کار word transformational leadership market orientation استراتژی رقابتی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کار اقتصاد بازار یابی بازارگرایی ترجمه مقالات بازاریابی ترجمه مقالات مدیریت بازاریابی ترجمه مقاله transformational leadership market orientation implications for implementation competitive strategies business unit performance ترجمه مقاله رهبری تحول گرا بازارگرایی دانلود رایگان مقالات ترجمه شده بازاریابی دانلود مقاله اقتصاد بازاریابی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کار دانلود مقاله رهبری تحول گرا رهبری تحول آفرین رهبری تحول گرا رهبری تحول گرا بازارگرایی عملکرد واحد کسب وکار کسب کار

عنوان اصلی: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance

ترجمه عنوان: رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

موضوع: اقتصاد - بازاریابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٧

چکیده

براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.

مقدمه

رهبری شرکتها چندین نوع مختلف از شایستگی را دارا هستند که آنها را قادر می سازند که به عملکرد بهترسازمانی دست یابند. دانشگاهیان و متخصصان شدیداً معتقدند که شرکتها نیاز به گسترش و حفظ شایستگی های بی نظیری دارند که به آنها در رابطه با رقیبانشان قدرت تشخیص می دهند. به ویژه دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت بر اهمیت نامحسوس، ضمنی، پیچیده و توجه به منابع اجتماعی به عنوان منابع اصلی برتری و تداوم بخش عملکرد شرکت تاکید می کند. چندین مطالعه، روابط داخلی در مورد شایستگی های متفاوتی که شرکتها دارا بودند را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که این روابط پیچیده به استرتژی های رقابتی منجر می شوند ، اما محققان مفهوم این مطالعات را به قدر کافی بررسی نکردند. به هر حال رابطه بین استراتژی های رقابتی متفاوت و ماتریس های عملکردی مختلف شرکت مانند کارایی و اثربخشی، نامطمئن باقی ماند. به ویژه تحقیقات کمی این موضوع که چگونه منابع و شایستگی ها بر عملکرد شرکت اثر می گذارند، را مورد بررسی قرار داده اند.

مسئله این مقاله این است که استراتژی های رقابتی متفاوت، پلی برای تفاوت میان شایستگی ها و عملکرد شرکت می باشند. بر اساس چهار چوب مفهومی ( Pay و Wensley در ١٩٩٨ و Morgan و Hunt در ١٩٩۵) این مطالعه، منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکردی شرکت را مورد بررسی و توسعه قرار داده است.

دانلود «ترجمه مقاله رهبری تحول گرا ...»

امتیاز

4.1 ستاره از 972 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
رهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کاررهبری تحول گرا بازارگرایی استراتژی رقابتی عملکرد واحد کسب کار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد