سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی

دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله social media strategic communication attitudes perceptions among college students دانلود رایگان مقاله انگلیسی علوم اجتماعی دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقاله رسانه اجتماعی ارتباطات راهبردی دانلود مقاله رسانه اجتماعی نگرش برداشت بین دانشجویان دانلود مقاله علوم اجتماعی دانلود مقاله لاتین علوم اجتماعی رسانه رسانه اجتماعی رسانه اجتماعی ارتباطات راهبردی روابط عمومی علوم اجتماعی مقالات isi ترجمه شده مقاله اثر تحصیلات نگرش دانشجویان نسبت شبکه اجتماعی مقاله رایت هینسون متخصصان روابط عمومی رسانه اجتماعی مقاله رسانه اجتماعی ارتباطات استراتژیک مقاله لاتین علوم اجتماعی نگرش نگرش دانشجویان رسانه اجتماعی word communication social media strategic ارتباطات راهبردی برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله انگلیسی علوم اجتماعی ترجمه مقاله رسانه اجتماعی ارتباطات راهبردی

عنوان اصلی: Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students

ترجمه عنوان: رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان.

موضوع: علوم اجتماعی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢۵

چکیده

رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (٢٠٠٩) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند، نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا که متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.

مقدمه

نوشته های موجود دربارۀ رسانه ها نشان میدهد که با وجود اینکه رسانه ها و پیام های بازرگانی در فرهنگ آمریکا واقعا اجتناب ناپذیر هستند، ضرورت آموزش رسانه ها و تأثیر و قدرت آن در بین مردم هنوز وجود دارد. با ظهور اینترنت و رسانه های اجتماعی ،John Q. Public دیگر مصرف کنندۀ تابع و مطیع پیام های رسانه ای نیست. او اکنون میتواند، خالق، ناشر، تولید کننده و گوینده (رادیو تلویزیون) باشد. ابزارهای اینترنتی مانند بلاگ ها، یوتیوب، فلیکر، مای اسپیس و فیس بوک این امکان را ایجاد می کند تا شخص متوسط مضامینی را ایجاد کند که یک مخاطب دیگر در سرتاسر دنیا نیز بتواند از آن بهره ببرد. ماهیت تعاملی این ابزرها پیام رسانه ها را از ارتباط یک طرفه به منظور آسان کردن گفتگو دستخوش تغییر کرده است.

دانلود «ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی ...»

امتیاز

5 ستاره از 488 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
رسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردیرسانه اجتماعی ارتباطات راهبردی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد