سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی

کارآفرین اجتماعی کارآفرینی کارآفرینی اجتماعی کارآفرینی سنتی مدل کسب کار مدل کسب کار مسئولیت اجتماعی شرکت مقالات isi ترجمه شده مقاله شرکت اجتماعی فرمت word word اقتصاد اقتصاد کارآفرینی پایداری ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی دانلود رایگان مقاله isi رشته کارآفرینی اقتصاد کارآفرینی اجتماعی دانلود رایگان مقاله social entrepreneurship creating new business models to serve poor ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی اقتصاد دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقاله الزویر ساینس دایرکت کارآفرینی اجتماعی

عنوان اصلی: Social entrepreneurship: Creating new business models to serve the poor

ترجمه عنوان: کارآفرینی اجتماعی ،ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا.

موضوع: اقتصاد - کارآفرینی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١١

چکیده

واژه کارآفرینی اجتماعی برای اشاره به رشد سریع سازمان هایی که مدل هایی را برای اثربخشی مبنی بر نیازهای انسان که در بازارها موجود است و موسسات برای ارضای آن ها باشکست روبرو شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.

کارآفرینی اجتماعی منابعی از کارآفرینی سنتی را با یک ماموریت تغییر جامعه ترکیب می کند . یک کارآفرین اجتماعی، ابراهیم آبولیش به تازگی جایزع نوبل برای طرح Sekem خود را در سال ٢٠٠۴دریافت کرد، ، موسس

e-bay، Skoll ۴.۴ میلیون پوند را به راه اندازی یک مرکز تحقیقات کارآفرینی اجتماعی و بسیاری از کارآفرینان اجتماعی با همتایان کسب و کار خود را آمیخته و در مجمع جهانی اقتصاد در داووساهدا کرد.

کارآفرینی اجتماعی نگرشی را که ممکن است ایده هایی را برای استراتژی های اجتماعی قابل قبول و پایدار کسب و کار و فرم های سازمانی محرک باشند را ارائه می دهد.

به دلیل سهم آن که بطور مستقیم برای اهداف توسعه پایدار (SD)در سطحبین المللی به رسمیت شناخته شده است. کارآفرینی اجتماعی نیز ممکن است شرکت های ایجاد شده را برایبرعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی بیشتری تشویق کند.

کلیدواژه: کارآفرینی اجتماعی، پایداری، مدل کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت

١. فقرا فاقد خدمات هستند

نیازها وخواسته های انسان بطور بنیادی محرکهایی از تصمیمات شرکت ها بعنوان اینکه چه محصولات یا خدماتی برای تولید است،هستند. با این حال، با وجود ماهیت به ظاهر نامحدود از نیازهای بشر، شرکت در تلاش برای پیدا کردن بازارهای جدید و موضوع ارزشی شان، و تلاش برای رشد، که به شرکت های بزرگ تبدیل شده، به یک نتیجه خوب ختم می شود .

دو قانون اساسی به نظر می رسد که اعمال می شود.

اول در کشورهای صنعتی شده، بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت به اندازه کافی برای برخی از محصولات و خدماتی که آنها می خواهند نداشته باشند. این یک واقعیت است که وضوح دردناکی برای راه اندازی برخی از dotcomها در دهه نود است: در حالی که خدمات رایگان ارائه شده توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار میگیرد، آنها دریافتند که برای پیاده سازی هزینه برای خدمات خود ف زمانی که سرمایه کسب وکار وجود ندارد، غیر ممکن است.

دانلود «ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی»

امتیاز

4.7 ستاره از 309 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
کارآفرینی اجتماعیکارآفرینی اجتماعیکارآفرینی اجتماعیکارآفرینی اجتماعیکارآفرینی اجتماعیکارآفرینی اجتماعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد