سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله عملکرد خواندن و دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن

دو زبانه دو زبانه بودن کودکان دوزبانه روانشناسی عملکرد خواندن متن انگلیسی روانشناسی ترجمه مقالات isi ترجمه شده مقالات انگلیسی روانشناسی ترجمه فارسی مقالات ترجمه شده روانشناسی مقاله isi رشته روانشناسی رابطه بین عملکرد خواندن پیشرفت تحصیلی لحاظ نظری مقاله isi روانشناسی عنوان اثر دو زبانه بودن کودک پیشرفت تحصیلی مقاله انگلیسی روانشناسی ترجمه مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده روانشناسی مقاله روانشناسی ترجمه مقاله روانشناسی زبان انگلیسی ترجمه فارسی موارد علمی دستاورد اوایل دوران کودکی word ecbl reading performance اوایل کودکی پیشرفت تحصیلی ترجمه تخصصی روانشناسی ترجمه روانشناسی ترجمه متون روانشناسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله عملکرد خواندن دستاورد ترجمه مقاله عملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی ترجمه مقاله عملکرد خواندن دوران کودکی تک زبانه ml خواندن عملکرد دانش آموزان دو زبانه دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله reading performance academic achievement early childhood bilingual monolinguals ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله روانشناسی انگلیسی ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله روانشناسی ترجمه دانلود مقاله isi رشته روانشناسی ترجمه مقاله عملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودن دانلود مقاله روانشناسی ترجمه دانلود مقاله عملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودن دانلود مقاله عملکرد خواندن موارد علمی دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودن

عنوان اصلی: Reading Performance and Academic Achievement in Early Childhood Bilingual and Monolinguals

ترجمه عنوان: مقاله ترجمه شده با عنوان عملکرد خواندن و موارد علمی دستاورد در اوایل دوران کودکی در کنار دو زبانه بودن

موضوع: روانشناسی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١١

چکیده

رابطه بین عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی از لحاظ نظری قابل پیش بینی است. با این حال، این ارتباط می تواند در میان دانش آموزان دو زبانه (ECBL) در اوایل دوران کودکی از همسالان یک زبانه بالاتر باشد . برای ارزیابی این ادعا، دو گروه از دانش آموزان کلاس دوم دختر به طور تصادفی انتخاب ، (١۵٠ زبان فارسی و ١۵٠ به فارسی و ترک زبان) تست شده اند و مقایسه در این خصوصیات اعمال شد . اقدامات استفاده از آزمون در عملکرد خواندن توسط همکاران کرمی نوری انجام شد . علاوه بر این، پیشرفت تحصیلی به طور متوسط ، نمرات به دست آمده توسط دانش آموزان در امتحانات نهایی مدرسه ، در ریاضیات، علوم و فارسی را شامل شده است . تجزیه و تحلیل رگرسیون و سپس تعیین ساختار به عنوان بهترین پیش بینی کننده پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه می باشد . بر اساس نتایج، دختران دوزبانه نسبت به تک زبانه (ML) در هر سه زمینه موفقیت بیشتری داشتند . یافته ها همچنین نشان می دهد که خواندن عملکردی پیش بینی کننده ، برای پیشرفت تحصیلی در هر دو گروه بوده است .

کلیدواژه: خواندن عملکرد، پیشرفت تحصیلی، دوزبانه ها ، اوایل کودکی

مقدمه

مطالعات متعدد نشان می دهد که جزء واجی حافظه نقش مهمی در اکتساب زبان دوم بازی می کند (به عنوان مثال، خار و مرجع ). تفاوت عملکرد بین زبانه (ML) و (ECBL) در اقدامات پیشرفت تحصیلی اغلب به محدودیت در خواندن نسبت داده می شود (به عنوان مثال، دی یانگ ، سیگل و رایان ، سوانسون) . با این حال، هیچ توافقی در مورد ماهیت خواندن و یا دقت در مورد این موضوع ارائه نشده است که مربوط به اجزای پیشرفت تحصیلی باشد .

دانلود «ترجمه مقاله عملکرد خواندن و ...»

امتیاز

4.2 ستاره از 1006 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
عملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودنعملکرد خواندن دستاورد اوایل دوران کودکی کنار دو زبانه بودن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد