سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

دانلود رایگان مقاله انگلیسی علوم اجتماعی دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقاله علوم اجتماعی دانلود مقاله لاتین علوم اجتماعی دانلود مقاله نمایش افکار عمومی فضای سایبری رسانه اجتماعی روابط عمومی شرکتی شبکه اجتماعی شرکت وب پیگردی تکنوراتی علوم اجتماعی فضای سایبری مقالات isi ترجمه شده مقاله مدیریت رسانه اجتماعی شرکت ملی مقاله مواجهه شدن روابط عمومی شرکتی فضای مجازی مقاله نحوه مدیریت نظارت رسانه اجتماعی شرکت مقاله نظارت رسانه شبکه اجتماعی نمایش افکار عمومی نمایش افکار عمومی فضای سایبری word backbone media 2005 افکار عمومی ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله انگلیسی علوم اجتماعی ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی فضای سایبری دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله monitoring public opinion cyberspace how corporate public relations is facing challenge

عنوان اصلی: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge

ترجمه عنوان: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری ،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.

موضوع: علوم اجتماعی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٩

چکیده

از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در ۵٠٠ تا ١٠٠٠ شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد.

رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود ٢ سل قبل ۵٩.٨ میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و ١٧۵,٠٠٠ بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،٢٠٠۶). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا ١٨۴ میلیون بلاگ (سانتورا،٢٠٠۶). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی ٢۶ میلیون میباشد. علاوه بر این در سال ٢٠٠٨، ٧٧ میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.

با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،٢٠٠۵) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین ، سریعا در حال انتشار است.

بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده میکنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,٢٠٠۵).

دانلود «ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی ...»

امتیاز

4.3 ستاره از 1453 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبرینمایش افکار عمومی فضای سایبری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد