سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) برای پیشنهاد محصول به مشتری

ahp ادغام برنامه ریزی سلسله مراتبی ahp اقتصاد برنامه ریزی سلسله مراتبی برنامه ریزی سلسله مراتبی ahp برنامه ریزی سلسله مراتبی ahp برای پیشنهاد محصول مشتری پیشنهاد محصول مشتری ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد جذب مشتری داده کاوی برای پیشنهاد محصول مشتری دانلود اصل مقاله لاتین دانلود رایگان مقاله انگلیسی اقتصاد دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات لاتین اقتصاد مبنای ارزش دوام مقالات کارشناسی اقتصاد مقاله برنامه ریزی سلسله مراتبی ahp برای پیشنهاد محصول مشتری word

عنوان اصلی: Integrating AHP and data mining for product recommendation on customer lifetime value

ترجمه عنوان: ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٩

چکیده

پیشنهاد محصول، فعالیت کسب و کاری می باشد که برای جذب مشتری مهم می باشد. بنابراین، بهبود کیفیت این پیشنهادات برای تامین نیاز مشتریان در محیط رقابتی شدید دارای اهمیت زیادی می باشد. اگرچه سیستم های پیشنهاد دهنده متفاوتی مطرح شده است، اما تعداد کمی ارزش دوام مشتری را بریا شرکت مد نظر قرار داده اند. معمولا ارزش دوام مشتری ((CLV از نظر متغیرهای تازگی، تکرار و پولی (RFM) مورد ارزیابی قرار گرفته اند. به هر حال اهمیت نسبی در بین آن ها با توجه به مشخصات تولید و صنعت متفاوت می باشد. ما روش جدیدی از پیشنهاد محصول را ایجاد کرده ایم که تکنیک های تصمیم گیری گروهی و پردازش اطلاعاتی را مد نظر قرار می دهد. برنامه ریزی های سلسله مراتبی (AHP) نیز برای تعیین وزن نسبی متغیرهای RFM در ارزیابی ارزش دوام و وفاداری مشتری، مد نظر قرار می گیرد. سپس تکنیک های دسته بندی برای مشتریان طبقه بندی شده بر طبق به ارزش وزنی RFM به کار برده شده است. سرانجام روش بررسی قوانی مربوطه بکار گرفته شد، تا پیشنهاد محصول برای هر یک ار گروه های مشتری ارائه شود. نتایج تجربی نشان داده است که این روش ها پا را فراتر نهاده و از RFM های یکسان و روش های فیلترینگ همکاری استفاده کرده اند.

مقدمه

رقابت بیشتر شرکت ها را وادار می کند تا نوع آوری های خود را در بازار برای تامین نیاز مشتری و بهبود رضایت آن ها توسعه دهند. استفاده از اینترنت و رشد تجارت الکترونیک فعالیت های بازار را گسترش داده و حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به مشتریان را برای تجزیه و تحلیل ایجاد کرده است. این گونه از فعالیت های اقتصادی با استفاده از تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتریان برای تعیین اولویت های آن ها دارای اهمیت زیادی بوده و باعث بهبود فرایند تصمیم گیری در بازار می گردد. ایجاد حمایت مناسب برای تامین نیاز مشتری در افزایش موفقیت فروشگاه های آنلاین اهمیت داشته و به این ترتیب موفقیت وب سایت ها بستگی به افزایش کیفیت خدمات و اطلاعات برای ارائه به مشتریان دارد.

دانلود «ترجمه مقاله برنامه ریزی های ...»

امتیاز

4.8 ستاره از 860 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
برنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتریبرنامه ریزی سلسله مراتبی AHP برای پیشنهاد محصول مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد