سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی در نو آوری

نوآوری یا تقلید نقش فرهنگ سازمانی word innovation or imitation ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی نو آوری تقلید جزیه تحلیل رگرسیون دانلود ترجمه مقاله دانلود مقالات انگلیسی مدیریت سازمان موقتی فرهنگ ادهوکراسی فرهنگ سازمانی مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت نقش فرهنگ سازمانی نو آوری نوآوری نوآوری یا تقلید

عنوان اصلی: Innovation or imitation The role of organizational culture

ترجمه عنوان: نوآوری یا تقلید؟ نقش فرهنگ سازمانی

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٨

چکیده

هدف- نوآوری برای دستیابی به مزیت رقابتی شرکت ها ضروری است. نوآوری، بر خلاف تقلید، شرکت ها را به معرفی محصولات جدید و پیشتاز شدن در بازارها بر می انگیزد. نشان داده شده است که عوامل زیادی، تعیین کننده حمایت جهت گیری نوآورانه سازمانی به حساب می آیند. یکی از این عوامل، فرهنگ سازمانی می باشد. هدف مقاله حاضر، تجزیه و تحلیل فرهنگ سازمانی است که نوآوری سازمانی و استراتژی تقلید را پرورش می دهد یا مانع آن می شود.

طرح/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله برای آزمون فرضیات از یک نمونه ۴٧١ شرکت اسپانیایی استفاده می کند. به کمک تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه سلسله مراتبی، تاثیر فرهنگ سازمانی را به یک استراتژی نوآوری ارتباط می دهد.

یافته ها: نتایج فرضیات را تایید می کنند. مقاله پی برده است که فرهنگ سازمانی یک عامل تعیین کننده بدیهی استراتژی نوآوری به شمار می آید. بعلاوه، فرهنگ های ادهوکراسی (سازمان موقتی)، استراتژی های نوآوری را پرورش می دهند و فرهنگ های سلسله مراتبی، فرهنگ های تقلید را ترویج می دهند.

محدودیت ها / پیشنهادات تحقیق- محدودیت های اصلی داده های تحقیق هستند که از طریق یک منبع برای طراحی مقطعی این پژوهش جمع آوری شدند.

پیشنهادات کاربردی- اگر مدیران استراتژی های نوآوری/تقلید را دنبال می نمایند، بایستی توجه بیشتری به فرهنگ سازمان خود نمایند. بعلاوه، شرکت ها با تکیه بر این جهت گیری (اولین شرکت در زمینه معرفی به بازارهای جدید یا توسعه محصولات جدید برای یک بازار در مقابل تقلید کردن از یک پیشتاز) باید ارزش ها و هنجارهای مختلفی را در سازمان های خود ارتقا دهند.

ابتکار/ارزش- ارزش اصلی این مقاله تحلیل و بررسی درمورد رابطه فرهنگ سازمانی و جهتگیری نوآوری می باشد. قسمت عمده تحقیقات تاکید می کند که مقاله در جستجوی یک فرهنگ سازمانی برای نوآوری می باشد. با این وجود، این موضوع عمیقا مورد بررسی قرار نگرفته است و مستلزم توجه به فرهنگ های سازمانی متفاوت و جهت گیری های نوآوری می باشد.

دانلود «ترجمه مقاله نقش فرهنگ سازمانی ...»

امتیاز

4.6 ستاره از 430 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
نقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آورینقش فرهنگ سازمانی نو آوری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد