سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی

call center personnel citizenship behavior impact organizational commitment turnover intentions تأثیر تعهد سازمانی ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله تعهد سازمانی ترجمه مقاله تعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانی تعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانی دانلود ترجمه مقاله لاتین دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت دانلود مقالات مدیریت رفتار شهروندی سازمانی قصد جابجایی پرسنل کشور پاکستان مدیریت مرکز تلفن مقالات رشته مدیریت مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقاله تعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانی word

عنوان اصلی: Impact of Organizational Commitment and Organizational Citizenship Behavior on Turnover Intentions of Call Center Personnel in Pakistan

ترجمه عنوان: تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی روی قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در کشور پاکستان

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ۶

چکیده

این مقاله به بررسی تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی بر قصد جابجایی کارکنان پرسنل مرکز تلفن در پاکستان می پردازد. داده ها از ١١۴ پاسخ دهنده برای اندازه گیری تاثیر دو عامل بر روی قصد جابجایی مورد استفاده قرار گرفت. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل رابطه قصد جابجایی با تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در سازمانی بستگی دارد به تعهد سازمانی کارکنان داشته اما رفتار شهروندی بر قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن تاثیر قابل توجهی ندارد. نتایج در مورد فرهنگ های جمعی پاکستان و کاربردهای سیاسی برای مدیران، بحث می نماید.

مقدمه

حفظ و جذب کارکنان در مراکز تلفن، چالش بزرگی است. میانگین جابجایی ها به طور متوسط در هر سال بین ٣۵ و ۵٠ درصد است. هزینه های انسانی شامل استرس شغلی و فرسودگی شغلی از پرسنل مرکز تلفن به خوبی دلیل بر این ادعاست.

جابجایی پرسنل مرکز تلفن هزینه عملیات کسب و کار را افزایش میدهد. یک سوم از پرسنل مراکز تلفن کمتر از یک سال سابقه کار دارند. اگر اختیارات بالا و نظارت پایین وجود داشته باشد نسبت جابجایی ٩٪ است. درحالی که نتایج نظارت بالا با اختیارات کم به جابجایی ٣٧ درصد منجر می شود. پرسنل مراکز تلفن اغلب کارکنان خط مقدمند که در تعامل با مشتریان هستند و همیشه توسط مدیریت تحت مراقبت و نظارت هستند.

بر اساس این مطالعه ما بر این موضوع متمرکز شده و تاثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی در قصد جابجایی پرسنل مراکز تلفن در پاکستان را تحلیل می نماییم. هدف از این مطالعه ارائه دستورالعمل هایی برای متخصصان منابع انسانی برای کنترل و جابجایی کارکنان است. متخصصان منابع انسانی در مراکز تلفن، همواره در جستجوی راه های موثری می باشند که از طریق آن آنها بتوانند راه حل های انعطاف پذیری برای کنترل نسبت جابجایی نیروی کار ارائه دهند. همانطور که ما مشاهده می کنیم؛ مراکز تلفن در بازاریابی خدمات با هدف گرفتن سهم بازار بسیار زیاد تقویت می شوند. نمایندگی های مراکز تلفن در یک موقعیت خوب برای حفظ کسب و کار فعلی، ترویج کسب و کار جدید، و توسعه روابط مشتری برای آینده هستند.

دانلود «ترجمه مقاله تعهد سازمانی و ...»

امتیاز

4.7 ستاره از 221 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
تعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانیتعهد سازمانی رفتار شهروندی سازمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد