سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله بررسی روشهای ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع

مقالات ترجمه شده اقتصاد اسلامی مقالات ترجمه شده اقتصادی مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد مقاله مقاله اقتصاد مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله رایگان اقتصاد مقاله عملکرد شرکت چینی نظریه سازمانی نظریه مبتنی منبع word examining market entry mode strategies استراتژی استراتژی ورود استراتژی ورود بازار استراتژی ورودی بازار استراژی ورود اقتصاد اقتصادی بازار بازاریابی بافت اقتصادی بررسی استراتژی حالت ورود بازار طریق منابع اساس نهادی تحت تاثیر قرار بررسی استراتژی ورود بازار شرکت هنگ کنگ چین بررسی روش ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابع پایان نامه اقتصاد تأثیرات سازمانی منابع ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات اقتصادی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله بررسی روش ورود بازار ترجمه مقاله بررسی روش ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابع خصوصیات میزبان میهمان بازار دانلود ترجمه مقالات انگلیسی دانلود ترجمه مقاله بررسی روش ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابع دانلود رایگان دانلود رایگان مقاله examining market entry mode strategies via resource based institutional influences ترجمه فارسی دانلود مقالات ترجمه شده اقتصاد مهندسی دانلود مقاله دانلود مقاله isi رشته اقتصاد استراتژی ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابع دانلود مقاله انگلیسی سازمانی عملکرد شرکت مقالات isi ترجمه شده مقالات اقتصاد مقالات اقتصادی ترجمه مقالات اقتصادی زبان انگلیسی ترجمه مقالات انگلیسی اقتصاد ترجمه مقالات ترجمه شده اقتصاد

عنوان اصلی: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences

ترجمه عنوان: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی

موضوع: اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ٢١

چکیده

این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از ٢٠٨مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور قابل توجهی در استراتژی انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.

کلیدواژه: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت

مقدمه

انتخاب بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، ١٩٩۴؛ برادلی و گانن، ٢٠٠٠؛ داو و Larimo، ٢٠٠٩؛ رسیده و همکاران، ٢٠٠٢؛ Mayrhofer، ٢٠٠۴ )و بین المللی

کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، ١٩٩٢؛ Brouthers، ٢٠٠٢؛ چان

و همکاران، ٢٠٠۶؛ Erramilli، ١٩٩۶ مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات بازاریابی بین المللی به محدوده مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ویژه ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست کردن آن ها می پردازد.

دانلود «ترجمه مقاله بررسی روشهای ورود ...»

امتیاز

4.2 ستاره از 1553 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
بررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابعبررسی روشهای ورود بازار مبتنی تأثیرات سازمانی منابع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد