سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان - با استفاده از فناوری اطلاعات

دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالات انگلیسی مدیریت دانلود مقالات مدیریت درک مزیت رقابتی رشته فناوری اطلاعات روابط کارکنان فناوری اطلاعات کارکنان مدیریت مدیریت روابط کارکنان مدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعات مقالات لاتین کارشناسی مدیریت مقالات لاتین مدیریت مقالات لاتین مدیریت مالی مقاله ترجمه شده مقاله مدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعات word crm employee relationship management erm realizing competitive استفاده فناوری اطلاعات ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان

عنوان اصلی: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology

ترجمه عنوان: مدیریت روابط کارکنان - درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات

موضوع: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٨

چکیده

مدیریت روابط کارکنان (ERM) ، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.

مقدمه

برای برهه ای از زمان، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM با استفاده گسترده ای از مدیریت روابط کارکنان یا CRM بوجود آمده و هدفش در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه پرسنل می باشد. در نتیجه یک مفهوم کلی از، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فناوری کارآمدی در مدیریت اینکه شرکت ها چگونه با کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند ، برداشت می کند. مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه می دهد. ارزش های عمده ای که به کارکنان وعده داده شد ، داشتن بیشترین رضایت مندی از نیازهای فردی شان بود، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده کارکنان، ارزش های وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است.

دانلود «ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان ...»

امتیاز

4.2 ستاره از 1735 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
مدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعاتمدیریت روابط کارکنان استفاده فناوری اطلاعات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد