سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی

گسترش محصولات گسترش محصولات جدید گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکی مدیریت مدیریت دانش مدیریتگمدیریت دانش مقالات isi ترجمه شده مقاله e npd گسترش محصولات جدید صورت الکترونیکی مقاله isi مدیریت دانش حوزه کسب کار مقاله isi مدیریت دانش ه عنوان عنصری کلیدی گسترش محصولات جدید مقاله isi همگرایی مدیریت دانش حوزه کسب کار گسترش محصولات جدید مقاله اقتصاد ترجمه مقاله اقتصاد مهندسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه مقاله اقتصادی انگلیسی ترجمه فارسی مقاله اقتصادی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه رایگان مقاله اقتصادی ترجمه شده مقاله اقتصادی ترجمه فارسی مقاله ترجمه شده اقتصاد مقاله گرایش کلی مشتریان نقطه همگرایی یکپارچه سازی بازار جهانی word e npd km knowledge management npd ارتباطات مشتریان اقتصاد اقتصاد مدیریت دانش الکترونیک الکترونیکی ترجمه مقالات اقتصاد ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله مدیریت ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک ترجمه مقاله مدیریت دانش ترجمه مقاله مدیریت کیفیت ترجمه مقاله مدیریت منابع انسانی ترجمه مقاله مدیریتی چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکی دانلود ترجمه مقاله electronic new product development conceptual framework دانلود مقالات اقتصاد ترجمه فارسی دانلود مقالات همراه ترجمه دانلود مقاله دانلود مقاله isi رشته اقتصاد توسعه محصولات جدید شیوه الکترونیکی دانلود مقاله isi رشته مدیریت توسعه محصولات جدید شیوه الکترونیکی دانلود مقاله اقتصادگدانلود مقاله مدیریت دانلود مقاله انگلیسی دانلود مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکی دانلود مقاله مدیریت دانش سازمان شبکه محور سازمان مجازی شیوه الکترونیکی کسب کار الکترونیکی

عنوان اصلی: Electronic new Product Development - a conceptual framework

ترجمه عنوان: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.

موضوع: اقتصاد - مدیریت دانش

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۵

چکیده

عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم.

با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

دانلود «ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای ...»

امتیاز

4.8 ستاره از 124 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکیچارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید شیوه الکترونیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد