سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند

دانلود رایگان ترجمه برق دانلود رایگان مقاله انگلیسی برق دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقالاه انگلیسی مهندسی برق دانلود مقاله انگلیسی برقو الکترونیک ترجمه دانلود مقاله مهندسی برق الکترونیک کاهش نرخ توان مدار معادل مقاله ترجمه شده منابع نامتعادل موتور القایی ولتاژ بالا ولتاژ بالا یا پایین ولتاژ نامتوازن word dreating induction motors operating of induction motors operating برق الکترونیک ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتور القایی که ترکیبی ولتاژ نامتوازن ولتاژ بالا یا پایین کار می کنند توالی مثبت توالی منفی دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله دانلود ترجمه مهندسی برق

عنوان اصلی: Dreating of induction Motors operating with a combination of unbalanced voltages and over or undervoltages

ترجمه عنوان: کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند.

موضوع: برق و الکترونیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١۵

چکیده

این مقاله کاربرد صحیح ماشینهای القایی را در مواردی که این ماشین ها با ولتاژ بالا و پایین نامتوازن تغذیه می شوند، بررسی می نماید. همچنین تفاوتهایی که بین تعاریف ولتاژ نامتوازن وجود دارد نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. راه کار اتخاذ شده، استفاده از کاهش نرخ توان NEMA برای ولتاژهای نامتوازن است که مبنایی برای در نظر گرفتن اثرات ولتاژهای بالا و پایین در محاسبات تلفات موتور می باشد.

واژگان شاخص- مدار معادل، توالی منفی، توالی مثبت، منابع نامتعادل.

I.مقدمه:

کاربرد صحیح موتورهای القایی در سیستم توان و در تامین نیازمندی های بار، موضوع علاقه مندیهای بسیاری بوده است [٣]-[١]. بسیاری از موتورهای صنعتی در آمریکا برای کار با ولتاژ ۴۶٠V طراحی شده اند در حالی که تاسیسات سیستم توزیع برای کار در ولتاژ ۴٨٠ طراحی شده اند.

اصلی که در اینجا مطرح است این است که افت ولتاژ کابل این امکان را فراهم خواهد نمود که ولتاژ مناسب ۴۶٠V در پایانه های (ترمینالهای) موتور به وجود آید. اندازه گیری ها نشان داده اندکه علی رغم افت ولتاژ کابل، ولتاژ موجود در ترمینال موتور در سیستم های صنعتی به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از ۴۶٠V است. در حالی که هنگامی که در سیستم های صنعتی و یا تجاری ضعیف سیستم بار زیادی را تحمل می نماید میزان ولتاژ می تواند از ولتاژ نامی نیز کمتر شود.

در کنار مساله ولتاژ بالا و پایین که در سیستم های قدرت وجود دارد، بار هرگز به صورت کامل متعادل نخواهد بود. معمولا، سطوح عدم توازن به اندازه کافی کوچک می باشد به گونه ای که عملکرد موتور را چندان تحت تاثیر قرار نمی دهند. با این وجود مواردی پیش می آید که می بایست سطح عدم توازن جهت عملکرد صحیح ماشین مدنظر قرار داده شود. این مساله با استفاده از تعریف عدم توازن و توسط NEMA مد نظر قرار داده شده است. تعریف عدم توازن استفاده شده متفاوت با آن چیزی است که در مجامع قدرت استفاده می شود. به علاوه، عدم توازن فرض می نماید که مقدار متوسط ولتاژ ۴۶٠V است در حالی که چنین مقداری به ندرت در عمل رخ می دهد.

دانلود «ترجمه مقاله کاهش نرخ توان ...»

امتیاز

4.5 ستاره از 810 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
کاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنندکاهش نرخ توان موتورهای القایی که ترکیبی ولتاژهای نامتوازن ولتاژهای بالا یا پایین کار می کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد