سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

سایت جستجو!

دانلود و خرید ترجمه مقالات و پایان نامه

ترجمه مقاله چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران

دانلود رایگان مقاله لاتین دانلود مقاله انگلیسی مورد بازاریابی ترجمه دانلود مقاله اهداف توریستی دانلود مقاله بازاریابی دانلود مقاله بازاریابی استراتژیک رقابت پذیری شرایط بحران صنعت توریسم مقاصد توریستی مقالات isi ترجمه شده مقاله بررسی درآمد توریسم مقاله مدیریت مقاصد توریستی word challenges strategic marketing اقتصاد بازار یابی بازاریابی بازاریابی استراتژیک بحران ترجمه سلیس روان مقاله ترجمه مقالات انگلیسی ترجمه مقالات لاتین ترجمه مقالات مدیریت ترجمه مقاله اقتصاد ترجمه مقاله انگلیسی بازاریابی ترجمه مقاله انگلیسی رشته اقتصاد ترجمه مقاله چالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران چالش بازاریابی استراتژیک دانلود اصل مقاله لاتین دانلود ترجمه مقاله challenges strategic marketing tourist destination under crisis conditions

عنوان اصلی: CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS

ترجمه عنوان: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران.

موضوع: بازاریابی - اقتصاد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: ١٢

چکیده

مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند.

واژگان کلیدی: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران

مقدمه

رقابت جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد.

توریسم به عنوان یک فعالیت اقتصادی، اهمیت روزافزونی در توسعه نه تنها یک منطقه خاص بلکه همچنین در توسعه اقتصاد ملی دارد. طبق اطلاعات UNWTO (www.unwto.org) در ۵٠ سال گذشته، درآمد توریسم با میانگین رشد سالانه ١١% افزایش داشته است. طبق این اطلاعات، توریسم ¼ سهم صادرات را دراختیار دارد که این امر اهمیت توریسم را در پیشرفت اقتصادی نشان می دهد. داده های EU نیز در این خصوص ارائه شده است.

دانلود «ترجمه مقاله چالش های بازاریابی ...»

امتیاز

5 ستاره از 1733 بار ریویو
کلیک برای مشاهده عکس های با کیفیت
چالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحرانچالش بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد